Oluşturulma Tarihi: Haziran 29, 2005 02:14
TÜM İç Giyim Sanayicileri Derneği (TİGSAD) Başkanı Bahri Özdinç iç giyimde en büyük rakip Çin’e karşı markalaşma stratejilerinin yanında Avrupa ve ABD’nin büyük toptancı ve zincir mağazalarıyla yapılacak anlaşma veya satın almaların sektörün geleceğini belirleyeceğini söyledi. Türkiye’nin yüzde 8’lik ihracat payı ile dünya iç giyim sektöründeki ana oyunculardan bir olduğuna işaret eden Özdinç şunları söyledi: ‘Dünya pazarlarındaki varlığın geliştirerek sürdürmesi gereken Türkiye, şiddetlenen ve değişik boyutlar kazanan rekabet ortamında yeni, güçlü ve ulusal anlamda yaygın stratejiler geliştirmek zorunda. Dağıtım kanallarında etkin ve güçlü olmalı.’