Hyundai kullanıcıları tercihlerini değiştirmiyor

Güncelleme Tarihi:

Hyundai kullanıcıları tercihlerini değiştirmiyor
Oluşturulma Tarihi: Şubat 17, 2012 17:10

Hyundai, mevcut müşterileri tarafından araç yenileme sürecinde yeniden tercih edilme oranını yüzde 64'e çıkardı.

Haberin Devamı

Amerika'nın önde gelen değerlendirme kuruluşu J.D. Power'ın gerçekleştirdiği müşteri sadakati araştırmasının sonuçları açıklandı.

J.D. Power 2012 yılı müşteri sadakati araştırması, 2011 yılı içinde otomobilini yenileyen 117 bin kişinin katılımı ile gerçekleştirildi.

Bunlardan 73 bin 733'ü sıfır kilometre otomobil alırken diğerleri ise ikinci el otomobil tercih eden kullanıcılar oldu.

Araştırma araç yenilemede yine aynı markayı tercih eden sadık müşterilerin oranını belirlerken, aynı zamanda markaların birbirinden müşteri çalma oranını ortaya çıkarıyor.

Araştırmada, Hyundai tüm otomotiv markaları arasında 2011 yılında birinci oldu. Hyundai, bir önceki yıl elde ettiği yüzde 60'lık başarısını 4 puan daha yükselterek mevcut müşterileri tarafından araç yenileme sürecinde yeniden tercih edilme oranını yüzde 64'e çıkardı.

Haberin Devamı

Hyundai Motor Amerika Başkan Yardımcısı Dave Zuchowski konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Müşterilerimizin yüzde 64'ünün araçlarını yenilerken yine Hyundai Markası'nı tercih etmeleri bizim için sevindirici bir sonuç. Müşterilerimizin bu sadakatine karşı biz ve bayilerimiz, müşterilerimize en iyi şekilde hizmet sunarak onlara teşekkür ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!