Güncelleme Tarihi:
HSBC, İstanbul Yeni Havalimanı ile yaptığı anlaşma çerçevesinde Havalimanı’ndaki tüm yolcu köprüleri ve apron duvarlarında logosuyla yer alacak.
TÜRKİYE’YE OLAN İNANCININ GÖSTERGESİ
Yapılan iş birliğine ilişkin değerlendirmede bulunan HSBC Türkiye Genel Müdürü Selim Kervancı şunları söyledi: “Dünyanın Lider Uluslararası Bankası olarak; küresel ağımız, deneyimimiz ve dünyanın her yerinde sunduğumuz ayrıcalıklı hizmetlerimizle müşterilerimizin gerek seyahatlerinde gerek uluslararası ticaret ve yatırım fırsatlarına erişimlerinde yanlarında olmayı hedefliyoruz.
Stratejik konumuyla uluslararası havacılığın merkezi olacak yeni havalimanında markamızla yer almamız, Türkiye’ye duyduğumuz güvenin önemli bir göstergesi olurken, aynı zamanda müşterilerimize verdiğimiz taahhüdü simgeliyor. Müşterilerimizle birlikte büyümeye ve müşterilerimizle yarattığımız sinerjiyle Türkiye ekonomisine değer katmaya devam edeceğiz.”
Konu ile ilgili yapılan açıklamada, HSBC, havalimanındaki 143 yolcu köprüsünün dış cephelerinde ve 71 apron duvarında logosunu konumlandırdı.