Güncelleme Tarihi:
Bir süre önce Houston'da ilk mağazasını açan Bisse gömleklerinin üreticisi Kefeli Grubu, Los Angales ve Beverley Hills'te de iki yeni mağaza açıyor. Houston Galleria'da dünya markaları ile aynı reyonda Bisse gömleklerini satan Kefeli, gömleklerini Holywood'un ünlülerine de pazarlayacak.
ABD'nin Houston kentinde Houston Galleri'a da ilk mağazasını açan Bisse gömleklerinin üreticisi Kefeli Grubu, Los Angeles kentinde toptan satış mağazası açıyor. Bu mağazayı, Los Angeles kenti içinde yeralan ve Holywood starlarının malikanelerinin bulunduğu Beverley Hills'de açılacak ikinci mağaza izleyecek. Böylece Houoston Galleria'da dünya markaları ile aynı reyonda Bisse gömleklerini satan Kefeli Gurubu bu kez Bisse markasını Holywood'un ünlülerine satacak.
Kefeli Grubu Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Kefeli, New York'ta da mağaza açmak için yer aradıklarını belirterek, ‘‘Houston ve bu üç mağazadan sonra ABD pazarına cornerler aracılığı ile yayılmayı planlıyoruz. Markayı yaratmanın yanı sıra o markayı kalıcı olması için kaliteli bir şekilde üretimene devam etmek ve etkin pazarlamak gerekiyor. Bu nedenle Los Angeles'de iki New York'da bir mağaza açma kararı aldık. Bundan sonra ABD pazarında oiğer mağazalara ve cornerlere Bisse gömleklerini vererek yayılacağız’’ diye konuştu.
İÇ PAZARA DİKKAT
İbrahim Kefeli, dış pazarda yaşanan daralmayla birlikte iç pazarda da vade sürelerinin giderek uzadığına işaret ederek, ‘‘İç pazardaki durgunluğa paralel ardarda yabancı markalar geliyor. Bu markaların bir bölümü çok kaliteli. Fakat, Avrupa pazarında önemli görülmeyen markalar da geliyor. Bu durumda hem piyasada paniğe yol açacak davranışlardan kaçınmalı. Hem de kamuoyu ve devlet yerli, oturmuş ve dışarıya açılmaya çalışan markalara destek olmalı. Çünkü şu an piyasada durgunluk gözlemleniyor, o nedenle de piyasalara biraz moral gerekiyor’’ dedi.
Hükümetin global kriz ortamında ihracatın gelişerek artması için sanayicinin önündeki engelleri kaldırması gerektiğini de söyleyen Kefeli, firmalarından bundan sonra hesabını iyi yapmak zorunda kalacağını belirterek şunları söyledi:
‘‘Zaman kalite ve imaj zamanı. Biz bu nedenle Avrupa ve ABD pazarında yayılmaya çalışıyoruz. Yabancı alıcılar artık kaliteli ve rizikosu az ürün istiyor. Dünyada ucuzluğa dayalı rekabet değil kaliteye yönelik rekabet ön plana çıktı. Buna hazırlıklı olmalıyız. O nedenle kaliteyle rekabet edere k'ar etmek zorundayız. Bugün k'ar edemezsem yarın kazanırım demek yerine bugün k'ar edemezsem yarın ayakta kalamam demeliyiz.’’