Güncelleme Tarihi:
Markanın Avrupa'daki operasyonlarının sorumluluğunu yürüten Karaca Porselen Yönetim Kurulu üyesi Fatih Karaca, Eindhoven'daki mağazaya orada yaşayan Türklerden daha çok Hollandalıların ilgi gösterdiğini söyledi. Hollandalıların Türk tüketicilerden farklı olarak yemek ya da çay takımları değil 'tekli' ürünlere yöneldiğini ve en büyük ilgiyi fırın ve saklama kaplarının gördüğünü söyleyen Karaca, şöyle konuştu:
ÇAYDANLIĞIN NE OLDUĞUNU MERAK EDİYORLAR
"Mağazada en çok merak edilen ise çaydanlık. Mağazayı ziyaret eden Hollandalılar henüz çaydanlık almadı ama gördükleri zaman ısrarla ne olduğunu ve ne işe yaradığını soruyor. Böylece satın almasalar bile çaydanlığın ne olduğu hakkında bir fikirleri oluşuyor. Eindhoven'dan sonra Hollanda'da Amsterdam ve Rotterdam'da da mağaza açmak istiyoruz"
Marka bilinirliği konusuna önemli yatırımlar yaptıklarını ve özellikle Yaprak Dökümü, Öyle Bir Geçer Zaman ki, Yemekteyiz gibi programlara verdikleri sponsor desteği ile bu hedeflerini önemli ölçüde gerçekleştirdiklerini kaydeden Karaca, "Yeni hedeflerimizden biri ürünlerde daha genç çizgilere yer vermek. Bunun için de Türklerin yanı sıra İspanyol ve İtalyan tasarımcılarla çalışmaya başladık" dedi.