Her hafta bir imza

Güncelleme Tarihi:

Her hafta bir imza
Oluşturulma Tarihi: Aralık 03, 2012 00:00

Önümüzdeki dönemde Fransız La Fayette’yi İstanbul’da açmayı planlayan Demsa Group’un patronu, MediaSa’nın Yönetim Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan, Güney Koreli pazarlama devi ‘CJ O Shopping’le ortak şirket kurdu.

Haberin Devamı

TV, internet, mobil ve katalogla olmak üzere 4 kanalda otomobilden eve, ayakkabıdan bilgisayara kadar farklı ürünler pazarlayan CJ, “CJ O Shopping” adıyla 5 farklı ülkede, 7 farklı operasyonla yer alıyor. Ortaklık Türkiye’de CJ MediaSa Pazarlama ve Dağıtım AŞ (MCJ) adlı yeni şirketle faaliyetlerine başladı. Ortaklar şirketten yüzde 50 - 50 pay aldı. MCJ Genel Müdürü Sun Hong Bang, “Türkiye’yi 2.5 yıldır inceliyoruz. Büyük potansiyel gördük. Türkiye’ye sürekli perakendenin yeni trendleri getireceğiz” dedi.

Hedef 1 milyar dolar

MediaSa Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Bülent Gençtürk de, MCJ’nin hedeflerini şöyle anlattı: “2013’te şirketteki çalışan sayısı 150 kişiyi bulacak. 5 sene içerisinde çalışan sayısı 350’ye yükselecek. Ortaklığın faaliyete geçme için gerekli sistem altyapısının kurulması için Güney Kore’den gelen ekip çalışmalarını tamamladı. Ürün teslimatında başlangıçta bir lojistik şirketi ile çalışılacak. 2013 yılında ciro hedefi 30 milyon dolar. 10 yıllık sürede 1 milyar dolar ciroya ulaşacak.”

Haberin Devamı

Çevre ülkelere de bakacak

Demsa’nın yıllık cirosunun 350 milyon liraya ulaştığını ifade eden Demet Sabancı Çetindoğan, şunları dile getirdi: “2013’te organik ve inorganik olarak büyümemize devam edeceğiz. Zaman içinde bölgemizde de büyüme planlarını değerlendireceğiz. Hedefimiz 5 yıl içerisinde MCJ’yi çevre ülkelere yatırım yapan bir şirket haline getirmek. Türkiye’de büyüyeceğini düşündüğümüz kök hücre alanında ise, Onkim ile işbirliğine gidebilecek yabancı firmalarla görüşüyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!