Güncelleme Tarihi:
Financial Times gibi önemli medya kuruluşlarına da ilanlar verdiklerini, potansiyel alıcılara tek tek ulaştıklarını kaydeden Erem, “Bir fuarın başarısı yabancı ziyaretçinin çok olmasına bağlı. Londra ve Dubai’de ofis açtık. Yabancı alıcı sayısı artacak derken 15 Temmuz darbe girişimi oldu. Financial Times’a ilan verdik. Mail, mektup, mesaj ne gerekiyorsa gönderdik ve Türkiye’de ticari hayatta sorun olmadığını anlattık. Eylül ayından bu yana yaptığımız tüm fuarlarda ziyaretçi sayımızı umduğumuzun üzerinde artırdık” dedi
STANT SAYISI AZALDI
AYMOD Ayakkabı Fuarı’nın Rusya ile ilişkilerin düzelmesine denk geldiğini kaydeden Erem, bu fuara ciddi alıcı geldiğini anlattı. 26-29 Ekim tarihlerinde gerçekleşen Hometex fuarında stant anlamında yüzde 30 küçülme olduğuna dikkat çeken Erem, şöyle devam etti:
1 MİLYAR DOLARLIK BAĞLANTI
“Yabancı ziyaretçi ve alım heyetleri gelmez diye fuarda stant açmak istemeyenler oldu ve bu anlamda fuar yüzde 30 küçüldü. Ama fuarın üçüncü gününde geçen yılki ziyaretçi sayısının üzerine çıktık.Ancak, geçen yıl 2.196 kişi olan yabancı katılımcı sayısı bu fuarın üçüncü gününde 3.500 kişiye ulaştı. 1 milyar dolarlık iş hacmi beklentisi aşıldı. Aymod Fuarı’nda ise geçen yıl 1.716 kişi olan yabancı katılımcı sayısı 2.406 kişiye çıktı. Mutfak fuarı da çok iyi başladı. geçen yıl 2.284 kişi olan yabancı ziyaretçi sayısını ikinci günde aştık ve 3.400 yabancı ziyaretçiye yaklaştık. Bu büyümenin sürmesi için fuar alanında her gün nazar duası okuyorum.”