Oluşturulma Tarihi: Mart 23, 2009 00:00
ONLINE alışveriş mağazası Hepsiburada.com, Botego tarafından geliştirilen ’sanal müşteri temsilcisi’ni e-ticaret alanında kullanan ilk şirket oldu. Sanal müşteri temsilcisi, Hepsiburada kullanıcılarının sipariş, üyelik, kargo, iade, garanti gibi pek çok başlıkta sorularını yorumlayarak uygun cevapları veren bir yazılım. Özellikle sıkça sorulan soruları bir sohbet ekranı üzerinden cevaplayarak müşteri memnuniyeti yaratan uygulama, yaklaşık üç aylık bir ön çalışma sonrasında şubat ayında hizmete girdi. www.hepsiburada.com sitesinde Müşteri Hizmetleri bölümünde günün 24 saati soruları cevaplandıran sanal operatörler aynı anda onbinlerce müşteriye hizmet verebiliyor.