Güncelleme Tarihi:
Son yıllarda artan salgınlar bankamatik, cep telefonu, toplu taşım araçları gibi kalabalık kullanılan alanda özellikle aranan hijyen, kişisel bakım sektöründe önemli bir pay almaya başladı. Özellikle Türkiye’de hijyenin giderek önem kazanmaya başladığına dikkat çeken MveC Sağlık Danışmanlık Hizmetleri Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Fatih Turhan, “Bilinç arttıkça enfeksiyondan korumaya daha steril bir yaşam tercih ediyoruz. Bu alanda önemli bir talep olduğunu görüyoruz. İlk etapta doğru olanda budur. Koruyucu bir yapı için harcanan maliyet hasta olduktan sonraki maliyetten çok daha ekonomik ve sağlıklıdır. Tüm bu talepler için Türkiye’de ilk defa uzun çalışmalar sonrası hijyenik bez yeniliğini getiriyoruz” diye konuştu.
İHRACAT HEDEFLİYORUZ
Günlük ortalama 7 bin 500 adet kapasiteli üretim yaptıklarını anlatan Turhan, “İlk etapta Türkiye pazarında büyümeyi ve talep gelen her alanda var olmayı hedefliyoruz. Türkiye pazarının ardından ihracat hedeflerimizde var. Türki Cumhuriyetler ile görüşmelerimiz başladı. Farklı ülkeleri de inceliyoruz. Bireysel taleplerin dışında toplu taşıma sektöründe olan firmalar başta olmak üzere çeşitli sektörlerden de talep alıyoruz. Birçok firma ile anlaşmalarımızı tamamladık, bazıları ile görüşmelerimiz devam ediyor. Hizmet sektörü artık yalnızca hızlı ve kaliteli hizmete odaklanmıyor. Bunun yanı sıra hijyeni de ön planda tutmak istiyorlar. Her kesimde bilincin bu kadar artması çok sevindirici” değerlendirmesini yaptı.
Turhan, hijyenik bezlerin, kullanım alanlarını şöyle sıraladı: “MVEC Hijyenik Bez üniversite hastane laboratuarındaki deneyler sonucunda halkımıza güvenle sunduğumuz bir ürün. Kullanım alanı toplu yaşadığımız her yerde, ev içinde (Mutfak tezgahları, Lavabo-Klazot yüzeyleri, tuvalet kapıları, elektrik anahtarları vb.) çocukların el hijyeni için okulda, kreşte, oyun parklarında, restorantlar, alışveriş merkezleri, otogar, havaalanları. Kısacası kişilerin ceplerinde bulunması gereken bir ürün. Su ve sabuna ulaşılamayan her yerde el ve yüzey hijyeni sağlamada etkili.