Güncelleme Tarihi:
Karan, “FlexoGift uygulaması ile şirketlerin ‘koli yardım’ süreçlerindeki dağıtım ve lojistik operasyona son veren dört ayrı Ramazan Paketi seçeneği sunuyoruz. Bu döneme özel olarak şirketlere avantajlı fiyatlarla sunulan FlexoGift Temel Gıda Paketi, FlexoGift Geniş Gıda Paketi, FlexoGift Karma Paket ve FlexoGift Tüm İhtiyaçlar Paketi; çalışanlara dijital hediye çeklerinin ihtiyaçlara göre kullanılmasına imkân sağlıyor. Ramazan paketleri dışında çalışanlarını bayram hediyeleri ile ödüllendirmek isteyen işverenler dijitalleşen süreçler sayesinde hızlı bir şekilde hediye bakiyelerini çalışanlarının telefonlarına SMS olarak gönderebiliyor. Çalışanlar ise FlexoGift uygulaması üzerinden bakiyelerini diledikleri zaman, istedikleri markalar arasında bölüştürerek esnek bir şekilde kullanabiliyor. Böylece işverenler çalışanları nerede olursa olsun hediyelerini anlık olarak ulaştırarak operasyonel ve idari kolaylıklar elde ediyor. Çalışanlar ise bakiyelerini ihtiyaçlarına göre harcayarak kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşıyor” dedi.
20 BİNDEN FAZLA NOKTA
FlexoGift uygulamasının kapsamıyla ilgili bilgiler de veren Sodexo Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Karan, “FlexoGift uygulaması çalışanlara gıda, giyim, e-ticaret, akaryakıt, teknoloji ve sağlıklı yaşam gibi birçok kategoride A101, CarrefourSA, Hopi, Mars Sportif, Ofix, Opet, Teknosa, Trendyol gibi Türkiye’nin en saygın markalarının bulunduğu 20 binden fazla noktada hediye seçme özgürlüğü sağlıyor; verimlilik, motivasyon ve çalışan bağlılığı gibi konularda şirketlerin ihtiyacına uygun, yeni nesil esnek ve tamamıyla dijital bir yan hak çözümü sunuyor. Sunduğumuz bu çözümle firmaların hediye seçme, tedarik etme, dağıtma gibi operasyonel süreçlerini tamamen yok ediyor ve süreci tamamen dijitale taşıyoruz. Böylece hem şirketler daha rahat, hızlı ve hijyenik bir operasyon yürüterek çalışan motivasyonunu, bağlılığını ve verimliliğini arttırıyor, hem de çalışanlar dijital hediye çeklerini istedikleri şekilde değerlendirerek seçme özgürlüğü elde ediyor” ifadelerini kullandı.
‘PANDEMİDE TEŞVİKLERİN ÖNEMİ DAHA DA ARTTI’
PANDEMİ sonrasında çalışma şekillerinde yaşanan büyük dönüşümler ve değişimlere bağlı olarak, çalışan bağlılığı ve motivasyonunu korumak yöneticilerin en kritik gündemi haline geldiğine değinen Ahmet Karan, “Bu dönemde teşvik, ödüllendirme ile esnek yan hak çözümlerinin önemi daha da arttı. Biz de tüm bu öngörülerden yola çıkarak, çalışan bağlılığını arttıran ve şirketleri operasyonel yüklerden kurtaran, yüzde yüz dijital ve kullanım kolaylığı sunan yeni nesil kurumsal hediye platformu FlexoGift’i geliştirerek, kurumsal hediye alanında yeni bir dönemi başlattık” dedi. Sodexo’nun çalışan deneyimini merkeze almış ve bu konuda uzmanlaşmış bir firma olarak 1993 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösterdiğini de hatırlatan Karan, “80 bin hizmet noktasından oluşan geniş üye ağımız ile Türkiye’de iş hayatı denince ilk akla gelen markalardan biriyiz. Çalışan yan hakları, teşvik ve ödüllendirme, sosyal yardımlar ve kurumsal hediye, masraf yönetimi ve ulaşım hizmetleri alanlarında çözümler sunuyoruz” bilgisini verdi.