Güncelleme Tarihi:
ODTÜ'den Mimar Sinan'a Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi'nden TOBB ETÜ'ye kadar 30 üniversiteden 100'ün üzerinde alanda eğitim veren şirket 4 milyon kişiye ulaşmayı hedefliyor. Mini MBA, İnsan Kaynakları Yönetimi, Sağlık Hukuku, Sosyal Medya Uzmanlığı, E-Ticaret Uzmanlığı, Girişimcilik, Liderlik, Finans, Muhasebe, Satış ve Satış Yönetimi, Üretim Yönetimi, Pazarlama, Veri Madenciliği, Resim Okuma ve Üslup, Vitrin Tasarımı ve daha birçok yetkinlik içeren sertifika programı sunan www.campusera.com çevrimiçi eğitimleri, bilgiye ulaşmak isteyen herkes için bir köprü oluşturuyor.
30 ÜNİVERSİTE İLE İŞ BİRLİĞİ
Campusera CEO’su İsmail Can, eğitimi ulaşılabilir hale getirdiklerini belirterek, Türkiye'nin her tarafından her mecradan üniversitelerin eğitimlerini, sertifikalarını verdiklerini söyledi. Şu anda 30 üniversiteyle anlaşmaları olduğunu anlatan Can , yaptıkları işi şöyle anlattı: “100'ün üzerinde eğitimimiz var. ODTÜ, İTÜ, TOBB, Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Başkent, Yeditepe, Selçuk, Mimar Sinan, Doğu Akdeniz, Adnan Menderes, İstanbul Ticaret Üniversitesi ve daha birçok seçkin üniversitenin alanında uzman akademisyen ve eğitimcileri tarafından hazırlanan içerikleri, Campusera’nın güçlü kadrosundaki eğitim teknologları tarafından 'interaktif e-eğitim' ve 'video' formatına dönüştürerek sunuyoruz. Sınavları da internetten yapıyoruz. Sistemin tamamı üniversite tarafından da takip ediliyor. Sınavlar tamamlandıktan sonra üniversite size; üniversite onaylı, ıslak imzalı sertifikayı adresinize gönderiyor ve kendi akredite sistemine de kaydediyor. ODTÜ'den bir sertifika aldınız ve CV'nize koydunuz ODTÜ'yü aradıklarında bunu teyit ettirebiliyorsunuz. Bu şekilde çalışan bir sistem Türkiye'de yok.”
HEDEF 4 MİLYON KİŞİYE ULAŞMAK
İsmail Can, sistemin avantajını ise şu sözlerle ifade etti: “Siz Yeditepe Üniversitesi'nden bir eğitim alacaksınız ama Van'dasınız, Ankara'dasınız Antep'tesiniz. Nasıl geleceksiniz? Campusera ile herkesin rahatlıkla ulaşabileceği hale getirdik.
Türkiye’de, 22-23 ile 33-34 yaş aralığında 17-18 milyon genç var, bunların yüzde 20-25'ini yaklaşık 4 milyonluk bir kitleyi hedefliyoruz. Şu anda 70 bin aktif kullanıcımız bulunuyor. Uluslararası rakiplerimiz milyar dolar ciro yapıyorlar.”
EĞİTİM İHRACATI YAPACAK
Birden fazla üniversiteyi bir arada bulunduran firma olarak Türkiye'de tek olduklarını anlatan Can, “Türkiye’nin eğitim ihracatı tarafında yer almak istiyoruz. Kısa zamanda ismimizi duyuracağımızı düşünüyoruz. Yurtdışında yer alan bir iki firma dışında rakibimiz yok. Dünya çapında 4., 5. sırada yer alacağımızı düşünüyoruz" şeklinde konuştu.