Haziran bereketi

Güncelleme Tarihi:

Haziran bereketi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 11, 2014 01:45

ZİYARETÇİ sayısını yüzde 70, ciroyu yüzde 50 arttıran Trump Alışveriş Merkezi, İstanbul Shopping Fest, Babalar Günü ve ‘İndirimin İndirimi’ kampanyası ile bereketli bir haziran geçiriyor.

Haberin Devamı

TRUMP Alışveriş Merkezi, mağaza karmasına katılan yeni markalar, şehrin yeni buluşma noktası Trump Cadde, 4000 metrekarelik çocuk şehri KidzMondo ve özel kampanyalar ile etkinlikler sayesinde aylık ziyaretçi sayısını son bir yılda yüzde 70 arttırdı. Trump Towers İstanbul Genel Müdürü Bülent Kural, “Markalar elbette çok önemli ama artık sunulan sosyalleşme fırsatları da en az onlar kadar önemli. Biz bunu yaptık ve meyvelerini toplamaya başladık. Yılsonu hedefimiz aylık bazda minimum 700 bin ziyaretçi” dedi.

CİROLAR YÜZDE 50 ARTTI

Ocak 2014’te alışveriş merkezinin 2500 metrekarelik teras alanında İzzet Çapa işbirliğiyle Trump Cadde’yi ve Türkiye’nin ilk çocuk şehri KidzMondo’yu faaliyete geçirdiklerini kaydeden Bülent Kural şöyle konuştu: “Her iki proje de bizim yükseliş ivmemize hız kattı, önemli oranda hareket getirdi. Bu projeler bizim çok geniş kitlelere ulaşmamızı sağlıyor. KidzMondo ile çocuklu aileler bizi daha çok sevdi, Trump Cadde ile gençler ve beyaz yakalılar bizi keşfetti. Bir yıl önce 11 bin olan ziyaretçi sayısı 20 bini aştı. Aylık ziyaretçi sayımız da 613 binden 750 bine yükseldi. Sadece Trump Cadde’ye günde 3000 kişi geliyor. Amaç bunu 4000’e çıkarmak. Toplamda cirolar yüzde 50 arttı. Hedef bir yüzde 50 artış daha yaşamak” dedi.

ALIŞVERİŞ FESTİVALİ

İstanbul Shopping Fest (İSF) için Mecidiyeköy’ün merkezine dev bir çanta yerleştirdiklerini anlatan Kural, Haziran ayında İSF’ye ek olarak Babalar Günü, okulların kapanmasıyla başlayan yaz ve tatil alışverişleri ile Trump’ta büyük başarı getiren ‘İndirimin İndirimi’ kampanyasının hareketliliği artıracağını söyledi. Kural, “Bütün bu saydıklarımla haziranın bereketini artıracağız” dedi.

Haberin Devamı

1 yılda 14 yeni marka geldi

BÜLENT Kural, son bir yılda AVM’ye 14 yeni markanın katıldığını, son olarak Koton ve Altıncı Cadde mağazalarını açtıklarını, Home Store ve Big Chef’in de haziran sonuna kadar ziyaretçilerle buluşacağını söyledi. Yüzde 98 doluluk oranına ulaştıklarına değinen Kural, “Son kalan mağaza için Deichmann, FLO ve DeFacto ile görüşüyoruz” dedi.

Haberin Devamı


Ortadoğu’nun ‘orta sınıfı’

AVM’nin cirosunda turist payının giderek arttığını anlatan Bülent Kural şu bilgileri aktardı: “Bizim turizm acentalarıyla yaptığımız anlaşmalar sonucu günde 300-350 turist geliyor. Birinci sırada şu anda İranlı turistler var. Eskiden sadece yüksek gelirli Arap turistler olurdu. Onlar da global lüks markaları alırdı. Şimdi orta sınıf da Türkiye’ye geliyor.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!