Halkbank kredi kartında Advantage kazandı

Güncelleme Tarihi:

Halkbank kredi kartında Advantage kazandı
Oluşturulma Tarihi: Aralık 05, 2007 14:26

Halk Bankası KOBİ bankacılığı yanı sıra bireysel bankacılık ve kredi kartları alanında da büyüme politikası çerçevesinde HSBC Bank’ın sahip olduğu Advantage Kredi Kartı ile işbirliğine gitme kararı aldı.

Haberin Devamı

HSBC ile yapılan anlaşma uyarınca 1 milyona yakın Halk Bankası Kredi Kartı kullanıcısı Advantage Kredi Kartı’nın tüm hizmetlerinden ve üye işyeri ayrıcalıklarından yararlanacak. 2008’in ilk çeyreğinde de tüm Halk Bankası kredi kartları Halkbank Advantage adını alacak.

İki banka arasında varılan anlaşmanın imza töreni ve kamuoyuna duyurulması için İstanbul’da yapılan basın toplantısında konuşan Halkbank Genel Müdürü Hüseyin Aydın ve HSBC Bank Türkiye CEO’su Piraye Antika anlaşmayı “kazan-kazan modeli” olarak nitelediler.

İmza töreninde konuşan Halk Bankası Genel Müdürü Hüseyin Aydın “Bireysel bankacılık alanında kredi kartları olmaksızın iddialı bir hizmet sunmak mümkün değildi. Düşündük, taşındık ve yeni bir marka yaratmanın hem süre hem de maliyet yönünden değerlendirmesini yaptık ve sonuçta HSBC’nin sahip olduğu Advantage Kredi Kartı ile ortaklık yapmaya karar verdik. Her iki bankanın coğrafi konumu, misyonları ve müşteri profilleri dikkate alınınca Advantage Kredi Kartı’nın seçilmesi her iki banka açısından da sinerji yaratacak bir karar oldu” diye konuştu.

AYDIN: “ADET VE KULLANIM ORANINDA CİDDİ ARTIŞ BEKLİYORUZ"

Haberin Devamı

Genel Müdür Hüseyin Aydın halihazırda 1 milyon civarında kredi kartı müşterileri bulunduğunu belirterek “Kredi kartlarımızın kullanma oranı (aktivasyon) yüzde 40’lar düzeyinde. Advantage olduktan sonra hem adetsel olarak hem de aktivasyon olarak ciddi bir artış bekliyoruz. Advantage’nin marka değeri ve bilinirliği ile Halk Bankası’nın güçlü dağıtım kanalları birleşince tüm taraflar için verimli ve rekabet gücünü arttıran koşullar yaratılmış olacak” dedi.

Genel Müdür Aydın KOBİ bankacılığında büyük bir deneyime sahip olduklarını ancak bu durumun bireysel bankacılıkta yoğunlaşmalarına engel oluşturmadığını savunarak “ Eğer bireysel bankacılık yapacağım diyorsanız bu güçlü bir kredi kartı hizmetine sahip olmanızı gerektiriyor. 1.5 milyonun üzerinde sosyal güvenlik emeklisi Halkbank’tan maaş alıyor. 600 ayrı coğrafyada şubemiz ve dağıtım kanallarımız bulunuyor. Advantage’nin tüm ayrıcalıklarını, marka bilinirliğini ve altyapısını Halkbank’ın bu üstünlükleri birleştirerek yaratılacak sinerji ile bireysel alandaki rekabet gücümüzü daha da artıracağız” dedi.

“ÖZELLEŞTİRME KONUSUNDA YOL HARİTAMIZ YOK"

Yüzde 24.98’i halka açık bulunan Halkbank’ın başarılı bir halka arz gerçekleştirdiğini ve bu konuda Avrupa’dan ödül aldığını ifade eden Genel Müdür Aydın “Banka yönetimi olarak mevcut durumu değiştirecek geleceğe yönelik bir yol haritası veya bir planımız yok. Biz bankacılık yapmaya devam ediyoruz. Tabii ki işbirliklerine ve ortaklıklara gitmemize engel bir durum da yok. Halkbank’ın geleceği konusunda yetkili merci Özelleştirme Yüksek Kurulu’dur” şeklinde konuştu.

“PİRAYE ANTİKA: ADVANTAGE AİLESİ BÜYÜYECEK"

HSBC Bank Türkiye CEO’su Piraye Antika ise Advantage Kredi Kartı’nın bankadan bağımsız bir pazarlama konsepti içinde kullandıklarını, her bankanın yeniden marka yaratmasının, güçlü altyapılar kurmasının hem güç hem de rekabet açısından verimli olmadığını belirterek anlaşmayı şu sözlerle yorumladı ; “ Kredi kartı ortaklığı arayışında Advantage Kredi Kartı’nın seçtikleri için Halkbank’a öncelikle teşekkür ediyorum. Bu anlaşma ile mevcutta 2 milyon 600 bin olan Advantage Kredi Kartı adedine Halkbank tarafından 1 milyon adet daha eklenecek. Bu şekilde Halkbank hiçbir yatırım yapmadan Advantege’ın altyapısının sunduğu tüm olanaklara sahip olacak ve tüm ayrıcalıklarından yararlanacak. Artan kredi kartı adedi sayesinde üye işyerlerimizin hedeflerine de ulaşmaları kolaylaşacak. Taksitler daha uzun vadeye yayılabilecek ve nakit puan avantajları artabilecek.

HEDEF 8.5 MİLYON MÜŞTERİ

Advantage’ın mevcut alt yapısı ile daha yüksek hacimde kredi kartına hizmet verme potansiyeli bulunduğunu, Tekstil Bank ve Hlakbank’ın ardından Advantage Programına yeni katılımlar olmasını beklediklerini söyleyen Piraye Antika “2008 sonuna kadar ciromuzda yüzde 40’lık bir büyüme hedefliyoruz. 2012 yılına kadar ise 8.5 milyon müşteri ve kredi kartı kullanıcısına ulaşmayı planlıyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!