H&M lüks düşkünü Japonya’ya girdi

Güncelleme Tarihi:

H&M lüks düşkünü Japonya’ya girdi
Oluşturulma Tarihi: Eylül 13, 2008 00:00

DÜNYANIN en büyük hazır giyim markalarından İsveçli Hennes & Mauritz (H&M), lüks düşkünü Japonya’da ilk mağazasını bugün açıyor. Ucuz fiyatlarıyla Avrupa’da ve Amerika’da önemli bir pazar payı olan İsveçli H&M’in, dünyanın en büyük lüks pazarında nasıl bir performans göstereceği perakende dünyasında merakla izleniyor. ’Tokyo’nun alışveriş kalbi’ olarak anılan Ginza’da ilk mağazasını açacak olana H&M, lüks devleri Chanel, Christian Dior ve Giorgio Armani’ye de komşu olacak. Civardaki çok katlı mağazalarda satılan en ucuz kıyafet ve aksesuvarlar bile, H&M’deki fiyatların 10 kat üstündü. Dünyanın en pahalı şehirleri arasında ilk sıralarda yer alan Tokyo’da ve Japonya’da ucuz olduğu için H&M’in başarılı olamayacağını, hatta sadece turistlere satış yapabileceğini düşünenler var. Bazı uzmanlar ise H&M’in Japonları ucuz fast-fashion’a (hızlı moda) alıştırabileceğini söylüyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!