H&M’in ‘COS’u Türkiye’ye ‘Zorlu’ ile giriş yapıyor

Güncelleme Tarihi:

H&M’in ‘COS’u Türkiye’ye ‘Zorlu’ ile giriş yapıyor
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 29, 2013 00:00

Hızlı modaya öncülük eden, dünyanın en büyük perakendecilerinden Hennes & Mauritz (H&M) Grubu, bir segment yukarıdaki markası COS’u da Türkiye’ye getiriyor.

Haberin Devamı

Zorlu Center’da bu son bahar ilk mağazasını açacak markanın girdiği 18’inci ülke Türkiye olacak. COS (Collection of Style), modanın ötesinde stil sunma iddasında olan bir marka, yine ‘en iyi fiyata moda ve kalite’ prensibini benimsiyor. Ucuz, hızlı modanın en önemli oyuncularından H&M’in fiyatlarının bittiği yerde fiyatları başlıyor.

COS’un Türkiye operasyonu yeni bir açılım olarak değerlendiriliyor. Marka yaptığı basın açıklamasında “Türkiye’deki ilk mağazasının İstanbul’da açılacağını mutlulukla duyurur” ifadesi dikkat çekti. COS Tüm Marka Sorumlusu Marie Honda, İstanbul operasyonu hakkında “Türkiye’deki ilk mağazamızın açılışı bizim için heyecan verici. İstanbul çok hareketli ve coşkulu bir kent; Zorlu Center’ın mağazamıza ideal bir mekân sağlayacağını düşünüyoruz” diye konuştu.

ALTI YILLIK MARKA

H&M’in grup markaları arasında yer alan COS, 2007 yılında Regent Street Londra’da açtığı ilk mağaza ile moda sektörüne girdi. Geride altı yılı bırakan markanın şu an 17 ülkede 69 mağazası bulunuyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!