Gurme dönemi

Güncelleme Tarihi:

Gurme dönemi
Oluşturulma Tarihi: Mart 27, 2014 01:04

CarrefourSA beklentiyi yüksek tutanlara özel mağaza açtı.

Haberin Devamı

SABANCI Holding’in çoğunluk hisselerini almasıyla beraber yatırım atağına geçen CarrefourSA, CarrefourSA Mini ve CarrefourSA Süper market konseptlerinden sonra, CarrefourSA Gurme’yi hizmete açtı. Bu yıl 7 mağazaya ulaşacak konsept başarılı olursa yurtdışına da ihraç edilecek.

GEÇEN yıl Sabancı Grubu’nun kontrolü ele aldığı CarrefourSA’da dönüşümün ilk adımı atıldı. ‘CarrefourSA Mini’ ve ‘CarrefourSA Süper’ konsept marketlerini hayata geçirdikten sonra ‘CarrefourSA Gurme’ konseptini hizmete sokan perakende devi 2014 yılı içinde toplam 7 gurme marketi açacak. CarrefourSA Gurme’nin Bağdat Caddesi’ndeki ilk mağazanın açılışı dün gerçekleşti. Açılışa Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer ve CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane katıldı.

YENİ DÖNEM BAŞLADI

Konseptin başarılı olması halinde yurtdışına da ihraç edileceğini ifade eden Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, yeni yönetimle birlikte yeni bir dönem başlattıklarını dile getirdi. Mehmet Nane ise 2014 içinde 6 tane daha CarrefourSA Gurme açacaklarını belirterek, yeni market konseptlerini tüketicilerin ihtiyaçlarına ve beklentilerine göre belirlediklerini söyledi. Yeni yatırımları ve hedefleri ile CarrefourSA efsanesinin geri döndüğünü aktaran Nane, “Organik ürünlerden diyabet ve glutensiz ürünler gibi sağlık grubu ürünlerine, uzak doğu ürünlerinden elektronik ve züccaciye ürün çeşitlerine; ücretsiz vale hizmeti ve ücretsiz ev servis hizmetine kadar düşündüğümüz tüm detaylar ile müşterilerimize yenilikçi, keyfe ve keşfe dayalı bir alışveriş deneyimi sunmayı vaat ediyoruz. Yeni hayata geçirdiğimiz CarrefourSA Gurme, Mini ve Süper marketlerimizle müşterilerimizin farklı beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamaya çalışıyoruz” dedi.

110 MİLYON LİRA YATIRIM

Selamiçeşme’de açılan gurme marketinin açılışından sonra Ataşehir, Esenyurt, Dumankaya İkon, Batı Ataşehir, Anadoluhisarı ve Florya’da yeni gurme marketleri hayata geçeceğini söyleyen Nane, CarrefourSA olarak yıllık 200 milyon Euro’luk ihracat yaptıklarını söyledi. Hedeflerinin Pazar liderliği olduğunu vurgulayan Nane “2014’te de bunun ilk işaretlerini göreceğiz. Hem net satışlarda hem de market açılışlarında ciddi atılımlar yapacağız. 110 milyon TL yatırımla 100 market açacağız” diye konuştu.


2014 sıçrama yılı olacak

Haberin Devamı

Haluk Dinçer CarrefourSA’nın yeni stratejisi hakkında bilgi verdi. Dinçer, “2014, CarrefourSA için sıçrama yılı olacak. Ülkemizin şartlarını ve tüketiciyi iyi anlayan ekibimizle; müşterilerimize, tedarikçilerimize, yatırımcımıza ve çalışanlarımıza değer yaratacak ve CarrefourSA’ya uzun dönemde kalıcı üstünlükler sağlayacak şekilde geleceği tasarlıyoruz” dedi.

Kişiye özel hizmet

Haberin Devamı

İSTANBUL Bağdat Caddesi’nde Selamiçeşme’de tüketicilerle buluşan yeni mağaza, 2 bin metrekare alana sahip. 20 bin ürün çeşidine sahip markette Türk ve dünya mutfağının en özel gurme lezzetleri, her reyona özel uzman çalışanlar tarafından kişiye özel hizmet ile sunulacak.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!