Güncelleme Tarihi:
Schultz, “Kahvede yaptığımız şeyi çayda da yapabiliriz” dedi ve küresel çay piyasasının 90 milyar dolarlık bir pazar olduğunu söyledi. CEO, Starbucks’ın bu yaz 3 binden fazla mağazada yeni ürünler sunmaya başlayacağını, bunların başında özel gazlı içeceklerin yer alacağını sözlerine ekledi. Şirket bazı mağazalarında alkol de sunmaya başladı. Starbucks, çay üreticisi Teavana’yı satın almıştı. Şirket ABD’li televizyon yıldızı Oprah Winfrey ile çay aromaları ve çay ürünlerinin pazarlaması üzerine bir çalışma yürütüyor. Kahve devi finansal açıdan da iyi günler yaşıyor. Şirketin küresel satışları ilk çeyrekte yüzde 6 artarak beklentileri aştı. CEO, yiyecekte de yeni ürünler tasarladıklarını söyledi.