Güncelleme Tarihi:
YAPTIĞI kışkırtıcı reklamlarla adından söz ettiren terlik markası Twigy, Ipanema markasıyla işbirliği yaptığı dünyanın en çok kazanan modeli Gisele Bündchen ile iç giyim işine girdi. Gisele Bündchen’in dünyaca ünlü Brezilyalı iç giyim markası HOPE için tasarladığı ‘Gisele Bündchen Brazilian Intimates’ koleksiyonu Türkiye’de eylül ayında öncelikle 3 günlük bir kampanya ile bir interet sitesinde satışa sunulacak. Twigy Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel, ünlü modelin terlik markası Ipanema ile yaptıkları işbirliğinden duydukları memnuniyeti hatırlatarak, “Bizim işimiz terlik ama Gisele uğruna çamaşırcı da olduk” dedi.
Çok heyecanlıyız
İç giyim gibi yepyeni bir kulvara girmekten dolayı büyük heyecan duyduklarını anlatarak şöyle konuştu: “Bizim için yeni ve heyecan verici bu kulvara altı yıldır işbirliğimiz olan Gisele Bündchen ile adım atıyoruz. Gisele gibi güçlü bir marka ve isim ile bu yeni alanda da birlikte olmamız, yola emin adımlarla çıkmamızı sağlıyor.”
Mağaza hedefi var
46 yıllık iç giyim markası HOPE, Brezilya’da 101 mağazada 6 bin noktada yılda 16 milyon parça ürün satıyor. Latin Amerika ve Brezilya’da güçlü olan markanın girdiği 19’uncu ülke Türkiye olacak. Gisele Bündchen, 2011 başında HOPE’un yüzü olarak başladığı işbirliğini, Mayıs 2011’den itibaren firma kendi özel koleksiyonu ile farklı bir noktaya taşıdı. Ağustos 2012’de ‘Gisele Bündchen Brazilian Intimates’ 3 farklı koleksiyon ile satışa sunuldu. Sinan Öncel, internette yapacakları satış ile tüketiciyi daha iyi anlayacaklarını ve ona göre stratejiler belirleyeceklerini vurguluyor. Ardından çok katlı mağazalarda yer almayı planladıklarını belirten Öncel, “İlk aşamada bir mağaza açma hedefimiz yok ama ileride bunun olacağını umuyoruz” dedi.
Kendi de giyiyor
Türkiye’ye getirecekleri Gisele Bündchen Brezilian Intimates ürünlerinin fiyat aralığını 25-450 TL olarak açıklayan Öncel, “Bu geniş fiyat aralığı ile her kadının bu markayı deneyimlemesini arzu ediyoruz. Gisele tarafından tasarlanan bu marka şık olduğu kadar aralarında selülit giderici ve forma sokma fonksiyonlarını da taşıyan çeşitleri barındırıyor. Gisele kendi de bu ürünleri giyiyor” dedi.
En çok kazanan model
* Time Dergisi, Gisele Bündchen’i 1923’den günümüze 100 moda ikonundan bir tanesi olarak seçti.
* Guiness Rekorlar Kitabı’na en çok kazanan model olarak giren Gisele Bündchen’in yıllık geliri 45 milyon dolar.
* Gisele Bündchen, en çok kazanan model olmasının yanında, iş dünyasındaki başarılı çalışmalarıyla da dikkat çekiyor.
* Brezilyalı model, çevre konusundaki duyarlılğıyla da tam not alıyor.
Memeleri ve popoları kaldıracak
6.2 milyar Euro cirosu, 14.250 çalışanı ile bir dünya devi Ar-Ge şirketi olan Fransız Rhodia tarafından geliştirilen Emana teknolojisiyle üretilen kumaşlar HOPE ve Gisele Bündchen ürünlerinde kullanılıyor.
Şıklığın yanında fonksiyonelliğe de önem veren HOPE ve Gisele Bündchen markası dikiş izi olmayan lazer kesim külotlar, popo kaldıran külotlar, memeleri kaldırıp daha büyük gösteren daha push-up (destekli) sutyen ve selülitlerle mücadele eden korseleriyle de iddialı.
Sutyen, string, külot, boxer, gecelik, jartiyer takımları, korse, iç giyim aksesuarları, babydoll takımlar, bodyler ve atlet sunuyor.
En çok sutyen ve korse ithal ediyoruz
İTKİB verilerine göre Türkiye, son yıllarda dünyanın ilk on büyük iç giyim ihracatçısı arasında yer alıyor.
2011 yılında iç giyim ithalatı 165 milyon dolara yükseldi.
Bu Türkiye’nin toplam hazır giyim ve konfeksiyon ithalatının yüzde 5.2’sine denk geliyor.
Türkiye’nin iç giyim ithalatında sutyenler ve korseler başı çekiyor.