Güncelleme Tarihi:
1985’den beri Türkiye’ye 250 milyon dolar yatırım yaparak Türk gıda üreticilerinin daha hijyen üretim gerçekleştirmesi için çalıştıklarını anlatan Sealed Air CEO’su William Hickey, “Tüketicinin hijyen gıda yemesi için, sahne arkasında çalışıyoruz. Son tüketicinin görmediği bir işi yapıyoruz. Geçtiğimiz yıl Çin’de yüzde 21 büyürken, Türkiye de artan gıda üretimi ile yüzde 18 büyüdük” dedi.
Hickey, konuşmasını şöyle sürdürdü: “200 milyon dolara yakın ciroya ulaştık. Otellere, tatil beldelerine, rezidanslara, ofis binalarına, marketlere, içecek üreticilerine hizmet vererek fabrikalarını ve ürünlerini daha temiz ve hijyen üretmelerine imkan tanıyoruz. Ayrıca ürünleri bozulmaktan koruyacak teknolojilerle donatıyoruz. Hijyende yakaladığımız büyümeyi, paketlemede de kazanmak için Türkiye’de yatırıma girdik. Biz güvenli besin için mücadele eden, çözüm odaklı bir firmayız. Çiftlikten çatala kadar olan süreçte, besinin güvenliğini garanti ediyoruz.”