Oluşturulma Tarihi: Aralık 02, 2004 01:56
Perakende mekan ve ürün tasarımı uzmanlarından Rasshied Din, gerilla taktiği adı verilen yeni bir anlayışla mağazaların devamlı yer değiştirebildiğini bildirdi.
İstanbul'da 2-3 Aralık tarihlerinde gerçekleştirilecek Marka 2004 Konferansı çerçevesinde Yapı
Kredi World'ün davetiyle Türkiye'ye gelen Din, World üyesi işyerlerinin temsilcilerine özel bir sunum yaptı.
Rasshied Din, format dışı mağazacılık gelişmelerinden bahsederken, terzili mağazalarda elbise diktirme, mağazada diz üstü bilgisayar kullanarak istediği biçimde elbise siparişi, değişik markaları bir araya getirerek kendi markasını yaratma örneklerini de verdi. Din, devamlı yer değiştiren gerilla taktikli mağazacılığı da ‘Boş mağazalar alınıyor, yeniden yapılandırılıyor, 4 hafta mağazayı buluyorsun, sonra taşınıyor’ diye tanıttı.