Gençleri NUVO’yla çekecek

Güncelleme Tarihi:

Gençleri NUVO’yla çekecek
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 07, 2014 01:18

YAPI Kredi, temel bankacılık ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik yeni nesil bankacılık platformu NUVO’yu hizmete sundu.

Haberin Devamı

Birçok dilde ‘yeni’ anlamına gelen ‘nuvo’ kelimesini yeni platformu için marka ismi olarak belirleyen Yapı Kredi Nuvo ile, özellikle çalışan gençler, üniversite öğrencileri ve teknolojiyi hayatının her alanında kullanmayı tercih eden müşterilere, temel bankacılık işlemlerini daha hızlı ve avantajlı biçimde gerçekleştirme imkanı sağlıyor. Hizmetlerini kendi internet sitesi ve mobil kanalları üzerinden sunacak NUVO’ya şubeye gitmeye gerek kalmadan sadece internet ve mobil cihazlar
üzerinden başvuru yapılarak anında üye olunabiliyor.

DİJİTAL DÖNÜŞÜME UYUMLU

Yapı Kredi CEO’su Faik Açıkalın, Nuvo’nun tanıtım toplantısında, Yapı Kredi’nin bankacılık işlemlerinde bilgisayarı kullanan ilk bankalardan biri olduğunu belirterek, sektörde sanal dönşümlerde öncülük etmeye devam edeceklerini söyledi. Bankanın teknolojinin imkanlarını müşterilerine sunacak şekilde yeni ürün ve hizmetler geliştirdiğini belirten Açıkalın, “Müşteri odaklı bankacılık anlayışımızla altına imza attığımız yeniliklere bir başkasını daha ekliyoruz. Geçmişte olduğu gibi bugün de yenilikçi bankacılık anlayışımız bizi rakiplerimizden farklılaştıran en önemli özelliğimiz olmayı sürdürüyor. 70 yıl boyunca yeni neslin bankası olmayı nasıl başardıysak, bugün de dijital çağın gerektirdiği dönüşüme yepyeni bir anlayış getirerek öncülük etmeye hazırlanıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

GENÇLERİ ANLAYAN BANKACILIK

NUVO’nun özelliklerini ise, Yapı Kredi Perakende Bankacılık Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nazan Somer Özelgin anlattı. Yeni nesil için online işlemlerin temel bir ihtiyaç olduğunu vurgulayan Nazan Somer Özelgin, “Gelişen teknolojiye paralel olarak hayatı çok hızlı yaşadıkları için gençlerin hızlarına ayak uydurmamız son derece önemli. Yeni neslin dünyasında var olmak için onların beklenti ve ihtiyaçlarına uygun çözümler bulmak şart. Dijital kuşağın etkileyeceği ve değiştireceği en önemli alanların başında şüphesiz bankacılık sektörü geliyor. Bu kapsamda Nuvo ile gençleri anlayan, onların diliyle konuşan bir banka olmanyı hedefledik” diye konuştu.

Haberin Devamı

5 yılda 1 milyon Nuvo müşterisi

NUVO ile mobil ve internet bankacılığı kanalları, vadeli hesap, bireysel ihtiyaç kredisi, fatura ödemeleri ve sık kullanılan temel birikim araçları dahil tüm temel bankacılık ihtiyaçlarının karşılanabildiğini aktaran Nazan Somer Özelgin, şöyle devam etti: “Bu yeni platformumuzda müşterilerimizin temel bankacılık ihtiyaçlarını şubeye gitmelerine gerek kalmaksızın bir bütün olarak karşılamayı hedefledik. Nuvo ile sektörde müşteriye sunulan farklı servis modellerini, kanal deneyimlerini ve ürün tekliflerini tek platformda topladık. Webden, cepten, tabletten yani istediğiniz kanaldan ulaşılabilen NUVO’da para transferlerinden, birikimleri yönetmeye, kredi ihtiyaçlarından, avantajlı alışverişlere kadar tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabiliyorsunuz. Bu yeni platformumuzla yıl sonuna kadar 300 bin adet, 5 yılda ise 1 milyon aktif Nuvo müşterisi hedefliyoruz.”

Haberin Devamı

Sosyal medya kampanyaları

BANKA şubesinden içeri adım atmadan üye olunabilen Novo’nun özellikleri şöyle:
-Nuvo Mobil veya Nuvo İnternet Bankacılığı kanallarından alınan başvurular Türkiye’nin neresinde olursa olsun, kapıya kadar verilen hizmetle tamamlanıyor. -Nuvo’da hesap işletim ücretinin yanı sıra EFT ve havale ücretleri de alınmıyor.
-Müşteriler daha avantajlı olan e-mevduat faiz oranından faydalanıyor.
-Ayrıca şubeye gelmeden ihtiyaç kredisi kullanılabiliyor.
-WorldCard’ın sunduğu avantajların yanı sıra Nuvo kullanıcılarına özel marka ve şirketlerin sunduğu fırsatlar ve sosyal medya kanalıyla hazırlanan kampanyalardan faydalanabiliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!