Güncelleme Tarihi:
Ege İhracatçı Birliklerinden yapılan açıklamaya göre, balık tüketimini özendirmek amacıyla birliğin desteklediği Türkiye'nin ilk açık inovasyon kampı Hack'n Break'de Su Ürünleri Tanıtım Grubu, balık-ekmek şenliği düzenledi.
Tanıtım amacıyla düzenlenen şenlikte katılanlara çipura ikram edildi. Açıklamada görüşlerine yer verilen Su Ürünleri Tanıtım Grubu Başkanı Kızıltan, sosyal sorumluluk projesi kapsamında, balığın tüketimini arttırmak ve balığı sevdirmek için “Haftada en az iki gün balık, yaşam boyu sağlık” sloganıyla bu tür şenlikler düzenlediklerini kaydetti.
Balığın faydalarına değinen Kızıltan, "Türkiye’de yıllık kişi başı 8 kilogram balık tüketimini 15 kilograma çıkarmayı hedefliyoruz" ifadelerini kullandı.