Gazino ve alışveriş turizmi

Güncelleme Tarihi:

Gazino ve alışveriş turizmi
Oluşturulma Tarihi: Şubat 15, 2014 01:07

İSTANBUL’da gazino kültürünü devam ettiren Günay Restaurant, yerli turistin turuna girdi. BVS Grup’un Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Yıldız, Sait Efendi markaları için Doğuş Holding'ten ortaklık teklifi geldiğini ancak kibarca geri çevirdiklerini kaydetti.

Haberin Devamı

Günay’ı da çatısı altında bulunduran BVS Grup’un Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Yıldız, gazino kültürünü tatmak isteyenlerin Anadolu’dan hafta sonu programı yaparak İstanbul’a geldiğini anlattı. Yıldız, “Bir gece Günay’da eğlenecek ve civardaki AVM’lerde alışveriş yapacak şekilde iki geceliğine İstanbul’a geliyorlar. En çok ilgi Gaziantep, Adana, Trabzon gibi şehirlerden” dedi. Maksim ile birlikte İstanbul’da gazino kültürünün son mirasçılarından olduklarını söyleyen Yıldız şöyle konuştu:

“Maksim’in yerine proje geliştiriliyor. Bizim misafir yoğunluğumuz arttı. Ancak alkol alınan bu eğlenceye Anadolu yakasından gelmek zor oluyordu. Biz de Ataşehir başta olmak üzere karşı da yer bakıyoruz. Gelecek yıla kadar 2 milyon TL yatırımla ikinci Günay’ı açarız.”
Sanatçı programına göre değişse de kişi başı harcamanın 300-600 TL arasında değiştiğini belirten Yıldız, ilk önce sahnenin önündeki en pahalı 600 liralık masaların tutulduğunu söyledi. Son yıllarda turist sayısında önemli artış yaşadıklarına değinen Yıldız, “Sadece Arap turist değil, Avrupa ve Amerikalılar da var. Kurdaki artıştan sonra yerliler şampanya açtırmayı azalttı. Ama turistler devam ediyor” diye konuştu.

Haberin Devamı

Doğuş ‘Sait Efendi’yi istedi vermedik

SAHİP olduğu restoran zincirleriyle şu anda Doğuş Grubu’nun ardından Türkiye’deki en büyük ikinci oyuncu olduklarını iddia eden Vahit Yıldız şöyle konuştu:

"Cevahir, Profilo, Vialand ve Viaport’ta kebap mutfağının temsilcisi Sait Efendi markamız oldukça iyi. Bu konuda Doğuş Grubu ile yarışıyoruz. Kendilerinden aracılar vasıtasıyla gelen teklifi kibarca geri çevirdik. Çünkü gelecek 5 yılda Sait Efendi sayısını 100’e çıkarmayı hedefliyoruz. Arap ülkeleri başta olmak üzere yurtdışına yönelik franchise atağımızla birlikte bu sayıyı yakalayacağımıza inanıyoruz."

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!