Güncelleme Tarihi:
2002 yılından bu yana düzenlenen organizasyonda bu yıl 60'ın üzerinde ülkenin farklı sektörlerinden 3.700'ü aşkın aday yarıştı. Adaylar, dünyanın dört bir tarafından 200’ün üzerinde yöneticinin yer aldığı jürinin oylarıyla değerlendirildi.
Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı K. Çağlayan Bakaçhan, “Stevie Ödülleri, uluslararası arenada iş dünyası tarafından büyük saygı gören, çok prestijli bir organizasyon. Müşteri memnuniyetini tüm faaliyetlerinin kalbine yerleştiren bir şirket olarak Stevie Ödülleri’nde 'Yılın Müşteri Hizmetleri Takımı' kategorisinde Altın Ödüle ve 'Yılın Müşteri Hizmetleri Birimi' kategorisinde de Gümüş Ödüle layık görülmekten büyük mutluluk ve gurur duyduk. Garanti Emeklilik olarak, Müşteri Hizmetleri ekibimizle beklenenin üzerinde müşteri memnuniyeti oluşturarak; eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz. Müşterilerimize her noktada temas etmeyi önemsiyor; onların beklentilerini en doğru şekilde anlamaya, talep ve geri bildirimlerini en hızlı şekilde karşılamaya, yenilikçi ve proaktif çözümler üretmeye odaklanıyoruz” dedi.
Bakaçhan konuşmasının devamında“Çalışanlarımızı en vazgeçilmez değerimiz olarak görüyor ve en büyük yatırımı da bu alana yapıyoruz. Müşteri deneyiminin merkezinde yer alan Müşteri Hizmetleri ekibimizin uluslararası alanda aldığı bu ödüller, müşteri ve çalışan merkezli yaklaşımlarımız konusunda bizi cesaretlendiriyor; başarılarımızı daha da ileriye taşımak için motive ediyor” dedi.