Güncelleme Tarihi:
Kamu kurumlarının yanı sıra turizm, ahşap, bilişim, çevre, enerji, elektrik, eğitim, gıda, inşaat, makine, maden, mimarlık, otomotiv, plastik, sağlık, tarım ve tekstil sektörleri temsilcilerinin de yer alacağı fuar kapsamında, konuk ülke ve iş geliştirme platformu oluşturulması planlanıyor.
Fuarın başlamasına dört ay kala doluluk oranının yüzde 80’e ulaştığını belirten İstamonu Fuarcılık Genel Müdürü Hüseyin Karadeniz, şunları söyledi:
“Ortadoğu’dan iş dünyasının Kastamonu’da bir araya gelmesini sağlayarak, potansiyel sektörlerde karşılıklı ticari adımların atılması öncelikli amacımız. Batı Karadeniz’de mahalli ve yerel idare birimleri, sanayi ve ticaret odaları, kalkınma ajansları, özel kurum-kuruluş ve iş dünyası derneklerinin birlikte hareket edeceği TRADE’F, bölge adına gerçek bir tanıtım ve iş forumu olma özelliği taşıyor.”