Oluşturulma Tarihi: Haziran 07, 2006 00:00
Fransız reklamcılık grubu Publicis, hızlı büyüyen Türkiye piyasasındaki varlığını büyütmek için, Türkiye’nin birçok reklam ve iletişim şirketinin çoğunluk hisselerinin sahibi oldu.
Publicis yaptığı açıklamada, reklam grubu Yorum, medya satın alma ve planlama şirketi Allmedia, doğrudan iletişim şirketi Bold’un ve danışmanlık şirketi Zone’un çoğunluk hisselerini aldığını bildirdi, ancak anlaşmayla ayrıntı vermedi. Publicis, medya hizmet şirketi Zenith Optimedia’dan aldığı verilere dayanarak, Türkiye’de 2001 yılından beri reklam piyasasının her yıl ortalama yüzde 36 büyüyerek, 2005 yılında 1.8 milyar dolara ulaştığını bildirdi.