Güncelleme Tarihi:
Yaklaşık 23 yıldır kullanılan kırmızı-siyah renkli logo artık tarih oldu. Liberty Media, F1 platformunun yenilenmesine yönelik ilk adımını atarak Abu Dhabi Grand Prix’inin sonunda yeni F1 logosunu tanıttı. Tasarlanan yeni logo 23 yıldır kullanılan efsane
SAVAŞAN İKİ OTOMOBİL
Birincilik mücadelesini temsil eden yeni F1 logonun tasarımıyla ilgili F1 pazarlama müdürü Ellie Norman, logonun bir pistin etrafında dolanan ve bitiş çizgisini geçmek için savaşan iki otomobile dayandığını söyledi.
Eski logo 1 rakamının akıllıca ortada gizlenmiş olması nedeniyle ikonik bir hal almıştı. Yeni tasarımın dijital olarak çoğaltılırken veya F1 temalı ticari ürünlerin üzerine basılırken daha kullanışlı olacağı düşünülüyor.
ABD’li milyarder John Malone’a ait olan Liberty Media, Bernie Ecclestone’ye Formula 1 hisseleri için 4.4 milyar dolar öderken, 4.1 milyar dolarlık borçlarını da üstlendi.