Fiat’ın ’plaza köleleri’ne yönelik Bravo’su Türkiye’de

Güncelleme Tarihi:

Fiat’ın ’plaza köleleri’ne yönelik Bravo’su Türkiye’de
Oluşturulma Tarihi: Şubat 29, 2008 20:25

FIAT, binek otomobil pazarında Grande Punto ile başlattığı ve Linea ile devam ettirdiği yükselişini yeni modeli Bravo ile sürdürmek istiyor. Geçen yıl ilk önce İtalya’da piyasaya sunulan Bravo, 29 bin 400 YTL’den başlayan fiyatla Türkiye yollarındaki yerini de aldı. Fiat Pazarlama Müdürü Özgür Özel, Bravo’nun "C premium hatchback" sınıfını yeniden yapılandıracağını belirterek, "Bravo’nun hedef kitlesi genç, eğitimli ve gelir seviyesi yüksek bordrolu profesyonellerden oluşacak. Sıradışı Bravo ’Plaza köleleri’ olarak adlandırılan bu kesimin monoton hayatı için bir çıkış fırsatı olacak" dedi. Fiat ve Ticari Araçlar İş Birimi Direktörü Okan Baş, Fiat’ın ciddi bir değişim yaşadığını hatırlatarak, Bravo’nun da bu açıdan önemli bir otomobil olduğunu söyledi. Geçen yılın son 4 ayında Avrupa’nın tamamında satılmaya başlayan Bravo’nun, hedeflediği 70 bin adetin üzerine çıkarak 92 bin adetlik satış başarısı yakaladığının altını çizen Baş, bu yıl Avrupa’daki satış hedefinin ise 120 bin adet olduğunu bildirdi. Baş, Türkiye’de 38 bin adetlik C premium sınıfında mücadele edecek Bravo’nun, bu yıl Türkiye’de satış hedefinin 2 bin 200 adet olarak belirlendiğini aktardı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!