Ferroli, Türkiye’yi bölgesel üs yaptı liderliğe oynayacak

Güncelleme Tarihi:

Ferroli, Türkiye’yi bölgesel üs yaptı liderliğe oynayacak
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 30, 2010 00:00

TÜRKİYE’de 20’inci yılını kutlayan Ferroli, geçtiğimiz 5 yıldaki yüzde 500’lük büyüme performansını 2014’e kadar yüzde 300 olarak belirledi.

Grubun yatırım yaptığı 7’nci ülke olan Ferroli Türkiye, son 6 yıldır grubun en yüksek ivme ile büyüyen firması olma konumunu koruyarak Ferroli Grup içinde en yüksek ciroya sahip 3 ülkeden biri haline geldi. Ferroli Türkiye, 2009’da grup içinde global krizden en az etkilenen iki ülkeden biri olurken, aynı zamanda iç pazarda da sektörün yüzde 15 üstünde bir performans gerçekleştirdi. Bu gelişmeler Ferroli Türkiye’nin Ferroli Grup içinde bölgesel üs olarak konumlandırılmasına neden oldu. Grubun, Azerbaycan, Türkmenistan, Tacikistan, Kırgızistan, Kazakistan, Afganistan, Pakistan ve Kıbrıs ile olan tüm ticareti Ferroli Türkiye üzerinden yapılacak. Orta vadede Türkiye’nin diğer komşu ülkeleriyle olan ticaret ilişkisinin de Ferroli Türkiye’nin koordinasyonuyla gerçekleştirilmesi hedefleniyor. Ferroli Türkiye, öncelikli olarak söz konusu pazarlarda var olan dağıtım ağlarının geliştirilmesi ve yenilerinin kurulmasına yoğunlaşacak. Ferroli Türkiye, bu yeni gelişmeyle ihracatta ilk aşamada yüzde 15’lik bir artış, orta vadede ise kombi üretiminin de başlamasıyla beraber ihracatını 3’e katlamayı hedefliyor. Ferroli Türkiye’nin 20’inci yılında önümüzdeki 5 yılı belirleyecek önemli hedefler için sürecin başladığının altını çizen Ferroli Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Çetin Çakmakçı, “İç pazarda özellikle yoğuşmalı ürünler ve tasarrufu artıracak cihazlarda pazarın lideri olmayı hedefliyoruz. 5 yıl içinde üretimden satışlar ve ithalattan satışlar dengesini yüzde 50-50 oranına taşıyıp grup içinde de liderlik koltuğuna oturmayı planlıyoruz” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!