Güncelleme Tarihi:
1800’lü yılların sonunda padişahların saraydan boğaza inmesi için yaptırılan saraylar arasında yer alan Feriye için, 8 yıllık işletme anlaşması yaptıklarını söyleyen Özdemir, binanın renovasyonu için 5 milyon dolarlık bütçe ayırdıklarını söyledi. En son 1995 yılında yapılan renovasyon çalışmalarından sonra binanın hizmete girdiğini belirten Özdemir, kendilerinin de renovasyon için iç mimar Çağlayan Tuğal ile çalıştıklarını belirtti. Orijinal dokuya sadık kalınarak Feriye Palace’ta duvar kağıdından parkeye kadar bir çok şeyin değiştiğini kaydeden Özdemir, “Burası konaklama yapılmayan bir otel gibi. İstanbul’un Boğaz’daki en önemli davet ve etkinlik alanlarından biri olarak çevresinde konumlanan lüks otellere ciddi bir rakip olacak. Türkiye’deki kurumsal firmaların özel davet ve organizasyon firmalarının gelmek istediği yer olmasını istiyoruz. Yabancı misafirlerin yapacakları organizasyonlarda çok özel bir mekan yaratmayı amaçlıyoruz” dedi.
3 BİN MİSAFİR
Feriye Palace’ın 120 metrelik deniz cephesi, 4 bin 500 metrekarelik açık ve 3 bin 200 metrekarelik kapalı kullanım alanı olduğunu söyleyen Göktuğ Özdemir, “10 adet değişik büyüklükte, yüksek tavanlı, yüzde 80’i deniz gören ve ışık alan toplantı ve davet alanları, 250 koltuklu çok amaçlı kullanılabilen sinema salonu, 300 metrekarelik etrafı camla çevrili ve üstü tamamen açılabilen boğaz manzaralı özel davet salonu ile İstanbul Boğazı’nda hem tarihi hem modern yaşamı deneyimlemek isteyenler fırsat yaratıyoruz. Oturma düzeninde 1.000 kişi, ayakta ise 3 bin kişiye kadar misafir ağırlayabiliyoruz” diye konuştu.
'İPTALLER VAR AMA ATLATIRIZ'
SON dönemlerde yaşanan terör olayları ve ekonomik durumlar nedeniyle yabancılarda çekinme ve iptallerin yaşandığını söyleyen Özdemir, “Terörün dünyada da ciddi bir problem. Yabancı misafirlerden iptaller oldu bu sadece İstanbul ile alakalı değil başka ülkelerde de iptaller söz konusu. Ben bu durumu çabuk atlatacağımızı düşünüyorum. Dünyada İstanbul’un ve Türkiye’nin algısı farklı olduğu için biz daha fazla etkileniyoruz” dedi. Yatırımcıların dikkat etmesi gereken bir dönem olduğunu söyleyen Göktuğ Özdemir, “Biz böyle bir dönemde burayı bir fırsat olarak gördük yenilemelerimizi yaparken krizden korkmadık. Çünkü bu dönemlerde fark yaratabileceğimizi düşünüyoruz. Kriz dönemini atlattıktan sonra buna hazır olan, bu dönemde hizmetlerini devam ettiren kendini yenileyen firmalar krizden çok daha az etkilenecektir” ifadelerini kullandı.