Güncelleme Tarihi:
En başarılı işletmecilerin ödüllendirildiği törende konuşan Faruk Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, 1871’de başlayan baklavacılık serüveninde 5’inci nesil olarak yola devam ettiklerini söyledi.
Yurt içi ve yurt dışında özellikle franchising mağazacılığın etkisiyle büyüyerek devam ettiklerini kaydeden Güllü, 2013 yılında 2012'ye göre yüzde 55’lik bir büyüme yakaladıklarına dikkat çekti.
Güllü, "Yıl sonuna kadar franchise mağaza sayımızı 60 adede, toplam mağaza sayımızı ise 75’e çıkarmayı hedefliyoruz. Yurtdışı hedeflerimizi de netleştirdik. Azerbaycan operasyonumuzu geliştirmeyi, sonrasında ise Avrupa ve Ortadoğu’dan gelen talepleri değerlendirerek yolumuza Master Franchising ile devam etmeyi planlıyoruz" şeklinde konuştu.
Markaya en çok katkı sağlayan en iyi 3 mağazanın ödüllendirildiği törende, en başarılı 1’inci franchise işletme Şişli Mağazası olurken, 2’nciliği Viaport Mağazası, 3’üncülüğü ise Florya Mağazası aldı.