Farmaskop ödülleri sahiplerini buldu

Güncelleme Tarihi:

Farmaskop ödülleri sahiplerini buldu
Oluşturulma Tarihi: Haziran 11, 2010 00:00

İLAÇ ve sağlık profesyonellerinin dergisi Farmaskop tarafından ilk kez 2008 yılında başlatılan ve bu yıl üçüncü kez düzenlenen Farmaskop Sağlık İletişiminde Yaratıcılık Ödülleri’nde kazananlar belli oldu. Sağlık iletişimi alanında yapılan tanıtım çalışmalarının toplam beş ana başlık altında yarıştığı etkinlikte toplam 26 kategoride ödül dağıtılırken, 21 adet birincilik ödülü, 33 adet de başarı belgesi verildi. Sağlık iletişiminde paydaşlarla iletişim açısından daha verimli ve yaratıcı işlerin ortaya çıkmasında itici güç olmayı amaçlayan yarışmaya, Bellatris Eğitim Koçluk ve Danışmanlık firması da sponsor olarak destek verdiFarmaskop Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödüllerinde Eczacıbaşı İlaç Pazarlama da, güneş ürünleri serisi Daylong ile “En Film/Radyo Spotu”,  “İlaç Dışı Diğer alanlar” ve “En İyi Basın İlanı” kategorilerinde ödül kazandı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!