Güncelleme Tarihi:
Erkekler için bir devrim niteliğinde olan bu girişim, bir diğer dev moda markası Marc Jacobs'un çıkarmış olduğu hem erkek hem de kadınların kullanımına uygun kozmetik ürünlerine rakip olacak gibi gözüküyor.
Eylül ayında satışına başlanılması planlanan ürünler Cilt bakım ürünlerinden, göz ve dudak kalemine, bronzlaştırıcı kremlerden, fondötene kadar erkek kişisel bakımında akla gelebilecek hemen her türlü kozmetik malzemesini kapsayan geniş bir yelpazeye sahip olacak.
ÇEKİNMEDEN ALABİLECEKLER
Başarılı tasarımcı Tom Ford neden böyle bir girişimde bulunma kararı aldıklarını ise şöyle açıklıyor;
" Bu girişimle birlikte erkeklere de kendilerini en iyi şekilde sunma imkanı tanımak istedik. Büyük bir çoğunluğun kafasında erkeklerin kozmetik ürünü kullanmasının feminen bir davranış olduğu düşüncesi var. Bu da kendine özen göstermek isteyen erkeklerin rahat davranmasına engel oluyor. alışverişlerde yaşanan diyaloglarla yüzleşmek istemiyorlar.Tamamen erkeklere yönelik ürünler üretir ve satarsak daha maskülen olabileceğini düşündük."