Güncelleme Tarihi:
SEKTÖRÜN BÜYÜMESİNE KATKTI SAĞLAR
Ambalajlı su pazarının büyümesini sürdürdüğünü belirten Seyhanlı, “Araştırma şirketi Nielsen’in 2018 Perakende Paneli FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) Raporu’na ait veriler, bu yılın ilk yarısında içecek sektöründe ambalajlı su pazarının yüzde 15’lik büyüklüğe ulaştığını gösteriyor ve maden suyu ile birlikte bu oran yüzde 20’ye ulaşıyor. Bu büyüme ivmesinin devam edeceğini öngörüyoruz. Cam segmenti de, şu an payı küçük olsa da, büyümeye önemli katkılar sağlayacaktır. Sektörün lideri olarak biz de, henüz yeni gelişmekte olan cam ambalajlı su segmentini, ambalajlı su pazarını geçtiğimiz yıllarda büyüttüğümüz gibi büyüteceğiz” dedi.