Güncelleme Tarihi:
TÜRKİYE’nin en büyük e-ticaret şirketi hepsiburada.com ve lüks perakendesinin lider şirketlerinden Demsa Group, Türkiye’de ilk kez uygulanacak bir iş modeli ile yeni bir stratejik çözüm ortaklığı anlaşması yaptı. Söz konusu anlaşmayla, Hepsiburada.com, ‘brandroom.com.tr’ ve ‘modagurusu.com.tr’ adreslerinde satılan lüks moda ürünlerinin lojistik operasyonunu gerçekleştirecek. Alanlarında uzmanlaşmış iki şirket güçlü oldukları noktaları birleştiriyor ve tüketicilerine hem ürün tedariği, hem operasyonel anlamda sorunsuz hizmet vererek hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlıyor.
İLK KEZ UYGULANIYOR
Konu hakkında konuşan Hepsiburada.com Genel Müdürü İlker Baydar, öncelikli hedeflerinin mümkün olan en fazla kategoride ürün çeşidini sitelerinde bulundurmak ve üyelerinin tüm ihtiyaçlarına tek bir çatıdan cevap verebilmek olduğunu söyledi. Baydar, “Moda konusunda da tüketicilerimize en kaliteli ürünleri sorunsuz ulaştırma hedefimizi Demsa ile hayata geçireceğiz. Demsa’nın lüks perakendesi konusundaki uzmanlığını bizim e-ticaret deneyimimiz ve gücümüzle birleştiriyoruz. Bu model Türkiye’de ilk kez uygulanıyor. Lüks ve moda alanında lider bir e-ticaret operasyonu yürütmeye hazırlanıyoruz” şeklinde konuştu.
OFFLINE’DAN ONLINE’A
Özel alışveriş kulüplerinin lüks perakende konusunda tüketiciye etkili bir alışveriş deneyimi yaşatamadığını vurgulayan Baydar, “Tüketiciye sınırlı bir zamanda sınırlı sayıda ürün sunmanın online alışveriş deneyimini zorlaştırdığını düşünüyoruz. Bizim hedefimiz lüks perakendesinin offline’daki varlığını online’a taşımak. Tüketici her zaman siteye girdiğinde bu ürünlere ulaşabilecek. Siparişler, ‘aynı gün kargo’ sistemi ile en kısa sürede müşterimizin elinde olacak. Siparişinin teslimatı için kampanya süresinin bitmesini beklemesine gerek kalmayacak” dedi.
Demsa Genel Müdürü Hamdi Külahçıoğlu ise söz konusu iş birliğinin her iki markaya uzun vadede büyük katkılar sağlayacağını belirtti. Külahçıoğlu, “Hepsiburada.com ile uzun soluklu bir işbirliğine gidiyoruz. Önce çok markalı sitelerimiz brandroom.com.tr ve modagurusu.com.tr ile çıkıyoruz. Brandroom.com.tr’de sezon ürünleri yer alırken, modagurusu.com.tr’de sezon sonu indirimli ürünler de yer alacak. Orta vadede mono markalarımızın da e-ticaret operasyonlarını yine hepsiburada.com ile yürüteceğiz” dedi.
12 ay boyunca aynı markalar
BİR gün süren ve sürdürülebilir teklifi olmayan iş modellerinin yerine müşterilerin, her zaman geldiğinde gerek sezon gerekse sezon sonu ürünlerini takip edebileceğini dile getiren İlker Baydar, “Brandroom.com.tr ve modagurusu.com.tr’de müşteriler 12 ay boyunca iyi fiyat teklifleriye bulabilecek. Müşteriler, 300’den fazla markayı ve bu markaların ürünlerini her zaman bulabilecekler. Tüketici artık her geldiğinde birşey bulabilecek” dedi.
300’den fazla dünya markası bulunuyor
Demsa ’nın önemli markalarından Harvey Nichols’ın globalde uyguladığı yaratıcı, mağazaya trafik çekecek ve tüketicinin hayatını kolaylaştıracak eticaret uygulamaları olduğunu hatırlatan Külahçıoğlu, bunu hepsiburada.com ile birlikte Türkiye’de hayata geçirmeyi
hedeflediklerini söyledi. Külahçıoğlu’nun paylaştığı bilgilere göre Demsa Grubu, Harvey Nichols ve Brandroom mağazaları ile Türkiye’de 300’den fazla dünya markasını temsil ediyor. Demsa çatısı altında, çok markalı mağazaların yanı sıra Guess, Mothercare ve Laura Ashley gibi değişik kategorilerdeki markalar da yer alıyor.