En güçlü hikâyemiz Türkiye

Güncelleme Tarihi:

En güçlü hikâyemiz Türkiye
Oluşturulma Tarihi: Aralık 13, 2017 21:00

TÜRKİYE Yatırımcı İlişkileri Derneği (TÜYİD) tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen Yatırımcı İlişkileri Zirvesi’nde Türkiye’nin hikayesinin nasıl anlatılacağı konuşuldu.

Haberin Devamı

Bersay İletişim Grubu Onursal Başkanı Ali Saydam’ın moderatörlüğünde düzenlenen oturumda konuşan Kanal D ve Yapım Şirketleri CEO’su Özge Bulut Maraşlı, bugün Türkiye’de üretilen dizilerin satış pazarının 350 milyon dolar seviyesinde olduğunu ve Türkiye’nin dünyada satılan diziler sıralamasında ABD’den sonra ikinci sırada yer aldığını vurguladı. Bulut Maraşlı, şunları söyledi: “Dünyada yeni bir trend var; hikâyenizi anlatma trendi. Türkiye’nin hikâyesinin sanat tarafını Görgün Bey’in burada temsil ettiği İKSV gibi kuruluşlar anlatıyor. Yatırımcılara yani gelip direkt yatırım yapmak isteyenlere Seymur Bey hikâyeyi anlatıyor. Biz hikâyeyi yapımlarımızla anlatıyoruz. Gönenç Bey, hukuk açısından yatırım ortamını aktarıyor. Açıkçası direkt temasta bulunduğumuz kişiler hikâyeyi ne şekilde anlattığımızı, hangi özgün değerlerle hangi global değerler etrafında dolandığımızı nasıl sürdürebileceğimizle ilgileniyor. Türkiye’nin hikâyesini anlatmak üzerinde fikir birlikteliği üretmek, Türkiye’de yatırım ortamını çok farklı bir yere taşıyacaktır. Hepimize düşen bir sorumluluk var.”

Haberin Devamı

Türkiye’nin hikâyesinin bilim ve inovasyonu ne kadar yerleştirebildiği ile doğru orantılı olduğunu anlatan İKSV Genel Müdürü Görgün Taner, “Bundan sonra hikâyemizin temel taşı bunlar olacak. Bu iklimi oluşturup o artı değerli işi yaptığınızda bizim yaptığımız iş, sanat ve bu yaratıcı düşünce gelişsin diye uğraşmak. Bunu yaptığınız zaman önünüz açık demektir” dedi. ELİG Hukuk Bürosu Kurucu Ortağı Gönenç Gürkaynak, Türkiye’ye bakan herkesin eleştirisi ne olursa olsun potansiyelli bir ülke cümlesini kurduğunu söyleyerek, “Potansiyeli bir şeye dönüştürme işinde eğitim ve hukuk bacağı olmalı. Çünkü hukuk öngörülebilirliği sağlayacak. Eğitim de içerik de olmasını sağlayacak” dedi. TURKVEN Kurucu Ortaklarından Seymur Tarı da, şunları söyledi: “Markalarımıza iyi bakmamız lazım, zor yaratılıyor.”

BAKMADAN GEÇME!