Güncelleme Tarihi:
Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen; Türkiye’nin ilk yaratıcılık yarışması Kristal Elma, bu yıl dört gün boyunca düzenlenecek etkinliklerle kutlanacak. 25. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’ne bu yıl 2 binden fazla başvuru beklediklerinin altını çizen Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Alper Üner, “Kristal Elma artık bir gecede düzenlenip biten bir etkinlik olmayacak” dedi.
3.5 MİLYAR DOLAR BÜYÜKLÜK
Alper Üner, son yıllarda reklamcılık sektöründe yaşanan gelişmelere paralel olarak, Kristal Elma’nın da bir yenilenmeyi hak ettiğine dikkat çekti. Üner, şöyle devam etti: “Türkiye ekonomisinde son dönemde yaşanan istikrar ve büyümeye paralel olarak, pazarlama iletişimi sektörünün yaratıcı ajanslarından, outdoor mecraya, reklam vereninden dijitaline, tüm tarafları ile yaklaşık 3,5 milyar dolar büyüklüğüne ulaşan bir ekosisteme dönüştüğünü görüyoruz. Bu gelişen pasta içinde bugün 25 bin olan reklam veren marka sayısınınsa kısa sürede 40 bine yükselmesini sektör olarak hedeflemekteyiz. Bu hedefimizi gerçekleştirebilmek için de 25. Kristal Elma’nın ana temasını ‘Fark Yaratmak’ olarak belirledik. Sürecin ilk adımı olarak da; İstanbul’u Yaratıcılığın Davos’u ilan ediyoruz.”