Elektronikte kadın tüketici öne çıktı, Sony hedefini 1 milyar Euro’ya yükseltti

Güncelleme Tarihi:

Elektronikte kadın tüketici öne çıktı, Sony hedefini 1 milyar Euro’ya yükseltti
Oluşturulma Tarihi: Nisan 07, 2011 00:00

Japonya’da meydana gelen deprem ve tsunami felaketinin yaralarını sarmaya çalışan Sony, Türkiye’de 2013 yılında perakende satış hedefini 1 milyar Euro olarak belirledi.

Haberin Devamı

Sony Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi, elektronik pazarında kadın tüketicilerin paylarını giderek arttığını belirterek, Sony’nin bu trendleri dikkate alarak yatırım yaptığını söyledi.

Her seviyede teknoloji

Türkiye’nin önemli bir pazar olduğuna işaret eden Mohsen Noohi, şöyle konuştu: “Bugün de Türkiye’de bir ilk niteliği taşıyan 360 derece teknoloji şovu ile en son teknoloji ve ürünlerimizi, iş ortaklarımıza ve kamuoyuna tanıtıp pazara sunuyoruz. Sürekli gelişim yaklaşımımız ve her seviyedeki tüketicinin ihtiyacına yönelik çözümlerimizile 2002’den bu yana yüzde 700’lük bir büyüme yakaladık, geçtiğimiz yıl tüketici elektroniği pazarının üzerinde büyüdük ve 2013 projeksiyonumuz, perakende satışlarımızda 1 milyar Euro rakamlarını yakalamaktır.”
Noohi, aralarında Türkiye, Meksika, Endonezya gibi 11 ülkenin bulunduğu gelişen ekonomilerin dünya ekonomisine büyük katkıda bulunduğunu belirtti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!