Güncelleme Tarihi:
Vodafone Türkiye'nin 2013 yılı Mayıs ayınan bu yana kullanımda olan "Vodafone Red" tarifesinin geçmiş dönem performans detayları ve gelecek dönem hedefleri Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk (sağda) ve Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal ev sahipliğinde düzenlenen toplantıyla paylaşıldı.
Toplantıda paylaşılan bilgilere göre, Vodafone Red dünyası, Mayıs 2013'ten bu yana aboneleri için 164 milyon liralık tasarruf değeri yarattı.
Ender Buruk, toplantıda yaptığı konuşmada Vodafone Red'in bir ürün ya da hizmetten öte bir yaşam tarzını temsil ettiğini belirterek, Vodafone Türkiye olarak Red dünyası ile müşterilerine sosyal ve ekonomik anlamda değer yaratmayı amaçladıklarını söyledi.
Buruk, şunları anlattı:
"Vodafone Red dünyasında, uçtan uca iletişim hizmetlerinin yanında Red'lilere sürekli yeni fırsatlar sunmayı hedefliyoruz. İletişim hizmetlerimizde dijital dönüşüm hedefiyle Türkiye'de doğan Vodafone Red'in başarısı global lansmanlara da ilham verdi ve 20 ülkede Vodafone Red tarifeleri dijital dönüşümün lokomotifi oldu."
Buruk, Red'liler için şu an 4G altyapısına geçmiş 20 ülkede varolan mobil 4G deneyimleme keyfinin yakın zamanda 25 ülkeye çıkarılacağı bilgisini verdi.
Toplantı sonunda Ender Buruk, Fatih Uysal ve Vodafone Red'in yeni reklam yüzü oyuncu Fikret Kuşkan, gazetecilerin sorularını yanıtladı.
Ender Buruk, 20 ülkede toplam 14 milyon "Vodafone Red"li bulunduğunu ve bu sayının 1 yıl önce 4 milyon olduğunu hatırlatarak, Red tarifesinde geçiş hızında yaşanan büyümeye dikkati çekti.
Son dönemde bilişim dünyasında oldukça rağbet gören "Giyilebilir teknolojiler" konusunda Vodafone'un çalışmalarına ilişkin soru üzerine Buruk, global kapsamda böyle bir çalışmalarının olduğunu söyledi.