Ekolay, Kemal Sunal ile ’merhaba’ dedi, 10’uncu yılında üç devin arkasına yerleşti

Güncelleme Tarihi:

Ekolay, Kemal Sunal ile ’merhaba’ dedi, 10’uncu yılında üç devin arkasına yerleşti
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 30, 2009 00:00

Doğan Grubu bünyesinde 10 yıl önce kurulan internet portalı ’Ekolay’ ayda 18 milyon tekil ziyaretçiye ulaşırken, 2010 hedefini ayda 25 milyona yükseltti.

Ekolay’ın yanısıra başka siteleri de bünyesinde barındıran Doğan Online (DOL), comScore Inc. tarafından yapılan Türkiye’de en çok kullanılan internet siteleri arasında Google, Microsoft ve Facebook.com’un ardından dördüncü sırada yer aldı. 10 yıl önce Milliyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner tarafından kurulan ’Ekolay’, ünlü sinema oyuncusu merhum Kemal Sunal’ın oynadığı reklam filmleriyle milyonlarca kişiye, ’gülümseterek’ interneti kullanmanın kolay olduğu mesajını vermişti.

Aslan payı

Doğan Online (DOL) CEO’su Babür Çelebi, Ekolay’ın çok hızlı ilerlediğini belirterek, şunları söyledi: "Dijital ölçümler alanında önde gelen kuruluşlardan comScore Inc.’in Türkiye’deki internet kullanıcılarının davranışlarına ilişkin ilk raporunda Doğan Online dördüncü sırada yer aldı. Doğan Online bünyesinde, Ekolay, medyanet ve ticaret siteleri bulunuyor. DOL bünyesinde de aslan payı Ekolay’ın. Ekolay çok hızlı büyüyor, lokomotif durumunda."

Babür Çelebi, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bugünlerde tekil ziyaretçi sayımız ayda 18 milyona ulaştı. Yıl sonunda 20 milyon bekliyoruz. 2010 yılında ise yüzde 100 büyüyerek 25 milyon tekil ziyaretçi hedefliyoruz." Çelebi, Türkiye’de internet kullanımının hızla arttığına dikkat çekerek, "Türkiye internet kullanımında İspanya ve İtalya’nın arkasında geliyor ama birkaç yıl içinde onları yakalayıp geçer" dedi. Babür Çelebi, Ekolay’ın gelişim sürecini de şöyle anlattı: "Ekolay ilk kurulduğunda internete bağlanmak için bir kapı olarak faaliyete geçti. Zaman içinde internetin hızla gelişmesiyle Google, Gmail, Microsoft’un mailinin bedava olmasıyla Ekolay da 2004 yılı sonlarında internet servis sağlayıcı işini bırakıp, normal portala dönüştü."
/images/100/0x0/55ea4ed7f018fbb8f8775bf5


Mahmure’nin isim annesi Hanzade Doğan

DOĞAN
Online (DOL) CEO’su Babür Çelebi, Ekolay’ın haberden magazine birçok konuyu içerdiğini, belirterek şunları söyledi: "Ekolay, içinde çok farklı konuları barındırıyor. Bizim için çok önemli bir kadın sitemiz var. İsim anneliğini Hanzade Doğan’ın yaptığı ’Mahmure’nin ayda 3 milyona tekil ziyaretçisi var. Oyun, sinema, şehir rehberi, arkadaşlık, müzik, sağlık, televizyon, astroloji gibi çok değişik sitelerimiz var. Ayrıca finans konusunda da ’Bigpara’ markamızla iddialıyız."

Ekolay’a ayda 18 milyon tekil ziyaretçi geliyor

Mahmure’nin aylık ziyaretçi sayısı 3 milyon.
/images/100/0x0/55ea4ed7f018fbb8f8775bf7


İçinde 1800 yemek tarifi var.

Sinema bölümünün ziyaretçi sayısı 2 milyon.

İçinde 2300 film hakkında bilgi bulunuyor.

Şehir rehberi aylık 500 bin ziyaretçiye sahip.

Şehir rehberinde 2500 yerin adresi var.

Gayetnet 2 milyon kişi tarafından tıklanıyor.

3 milyon üzerinde üyesi var.

Oyun sitesinde 900 civarında oyun var.

DOL’da başka siteler de var

DOĞAN
Online bünyesinde ’Ekolay’ın yanısıra Türkiye’nin en büyük internet satış network’ünü barındıran ’Medyanet’ ile üç önemli ticaret sitesinin de yer aldığını hatırlatan Babür Çelebi, şunları söyledi: "Medyanet, Türkiye’nin 42 sitesini satıyor. Hürriyet, Milliyet, Ekolay... Hem Doğan Grubu bünyesinde, hem de dışındaki birçok siteyi satıyor. Açık ara pazar lideri. DOL içindeki üç önemli ticaret sitesinden biri yüzde 90’ın üzerinde pazar payı ile ’hepsiburada.com’, diğeri en büyük ikinci sanal İddia bayisi olan ’nesine.com’. Üçüncüsü de Türkiyenin tek ve gerçek anlamda, sadece online, herhangi bir çağrı merkezi olmadan alışveriş yapılan gezisitesi.com."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!