Güncelleme Tarihi:
Eisner, “Başarısız bir şirketi aynı metod ve teknolojilerle başarıya ulaştırmaya çalışmak ölü bir atın sırtında ilerlemeye çalışmak gibidir. İlk önce ölü atlarınızdan kurtulun” diye konuştu. Teknolojinin mutlaka işin içerisine katılması gerektiğini ifade eden Eisner, “İçgüdülerinizi dinleyin ve aksilikler de olsa inandığınız yolda devam edin. 1989’da Fransa’da Disneyland’i kurduğumuz zaman kafamıza yumurta atarak karşıladılar. Şu anda Paris’teki Disneyland tüm Avrupa’nın en çok ziyaret edilen noktası. İkinci önerimse kendinize doğru bir partner bulun. İyi anlaşan zıt partnerler mutlaka başarıya ulaşır. Biriniz yaratıcı biriniz finansal zekaya sahipseniz, başarısızlık anlarında birbirinize güç veriyorsanız harika” dedi.
KURUMSAL MÜŞTERİ
Turkcell’in, 450 bine yakın müşterisiyle kurumsal pazarın lideri olduğunu dile getiren Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş ise, “Son 5 yıla baktığımızda 350 organizasyon düzenlemişiz, 100 bin kurumsal müşterimizle birebir temasa geçmişiz. İnanıyoruz ki, geleceğin başarılı şirketleri yeni teknolojileri hayata geçirebilenler olacak” diye konuştu.