Güncelleme Tarihi:
Doğal, yani organik ürünlerin tüketiminin, son yıllarda artış gösterdiğini belirten Özdemir, “Doğala dönüş ve sağlıklı yaşam rüzgarlarının tüm dünyada estiği günümüzde, insanlar yedikleri yiyecekleri, içerdiği besin değerine, doğallığına ve ambalajına bakarak alıyor. Sağlıklarına etkilerini düşünerek yiyorlar. Bu nedenle niş ürünlerin de pazardaki payı artıyor. Vitrinlerde geri dönüşümlü ve her kategoride hemen kullanıma hazır ambalajlı ürünler göze çarpıyor. Yeni markamızı oluştururken tüm bu eğilimlerin hepsini dikkate aldık. Dünyadaki pazar trendlerini takip ettik, müşteri eğilimlerini gözlemledik” diye konuştu.
Özgür Özdemir, geçen ay market raflarında yerini alan Efsina’ya Türkiye’nin her bölgesinde yer alan ulusal zincir marketler ile yerel ve gurme marketlerden rahatlıkla ulaşılabileceğini belirtti.