'Efsane' satış

Güncelleme Tarihi:

Efsane satış
Oluşturulma Tarihi: Kasım 28, 2016 21:49

‘Efsane Cuma’ adıyla markaların müşterilerine yılın en büyük indirimlerini sunduğu dev kampanya gününü sahiplenen e-ticaret platformu hepsiburada, rekor kırdı. 24 saatte yarım milyon ürün satışı gerçekleştiren hepsiburada’nın müşterileri en fazla bebek bezi aldı.

Haberin Devamı

E-TİCARET platformu hepsiburada, ‘Efsane Cuma’ adıyla sahiplendiği, dünyanın pek çok ülkesinde markaların müşterilerine yılın en büyük indirimlerini sunduğu dev kampanya gününü rekorlarla tamamladı. 25 Kasım Cuma günü, 24 saat süren dev online alışveriş şenliğinde internet kullanıcıları yarım milyon adetlik ürün siparişi vererek tarihi bir rekor kırdı. Hepsiburada, kurulduğundan beri en fazla ziyaretçiye, ziyaret ve işlem sayısına Efsane Cuma’da ulaştı. Ortalama bir günde 3.2 milyon ürün görüntülenen platformda bu sayı Cuma günü 3.6 kat artarak 11.6 milyon olarak gerçekleşti. Hepsiburada’nın 2016’daki ortalama günlük ziyaret trafiği ile karşılaştırıldığında cuma günkü ziyaret sayısı masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda yüzde 154 artarken, mobilden erişimde bu artış yüzde 218 ile daha fazla gerçekleşti.

Haberin Devamı

DAKİKADA 350 ÜRÜN

İndirim şenliği boyunca süren 24 saat boyunca hepsiburada’nın kayıtlı müşterilerinin 13 bini ilk online alışverişlerini yaptı. Müşterilerinin beşte biri siparişlerini kampanyanın bitimine son iki saat kala vermesi ise dikkat çeken detaylar arasında yer aldı. Efsane Cuma’nın kategori bazında satış şampiyonu 23 bin siparişle sağlık güzellik kategorisi ürünleri olurken ikinci en çok satılan ürün grubu 15 bin siparişle temel tüketim malzemeleri oldu. Ancak harcama miktarlarına bakıldığında tüketiciler en çok ilgiyi cep telefonu, telefon aksesuarları, bilgisayar ve ev elektroniği ürünlerine gösterdi. Efsane Cuma boyunca kuru da sabitleyen hepsiburada, kur artışından kaynaklanan fiyat artışlarını müşterilerine yansıtmamış oldu.

KAYSERİ BİRİNCİ

Efsane Cuma günü boyunca hepsiburada’ya en fazla sayıda müşteri en fazla sayıda sipariş İstanbul’dan verildi. Ancak sipariş gelirleri müşteri sayısına oranlandığında ortalama ciroda ilk üçe giren iller sırasıyla Kayseri, Yozgat ve Diyarbakır oldu. İstanbul bu sıralamada sekizinci sırada
yer aldı.

TÜRKİYE E-TİCARETİ ARTIK BENİMSEDİ

HEPSİBURADA’nın Efsane Cuma performansıyla ilgili konuşan hepsiburada Ticari Grup Başkanı Emre Ekmekçi, “Ülkemizde e-ticaret hızla gelişiyor. Efsane Cuma bu büyümenin en önemli kanıtlarından biri oldu. E-ticaret Sektörünü büyütme misyonunu üstlenmiş öncü şirket olarak, tüm iş ortaklarımızla bu gibi özel günlerin yardımıyla, e-ticareti daha yukarı taşıyacağız. Efsane Cuma’ya destek veren tüm markalara teşekkür ediyoruz” dedi. Operasyon Grup Başkanı Taner Timirci ise, “Bizim başından beri müşterilerimize en büyük taahhüdümüz, teslimatta hız oldu. Gebze’deki operasyon merkezimizde 500 kişiyi aşan ekibimizle siparişleri zamanında sevk etmek için hazırlık sürecini de kattığımızda 72 saat aralıksız çalıştık. Büyük bir özveriyle Türkiye’nin dört bir yanına hizmet verdik. Bu büyüklükte bir siparişin sevkiyatını sorunsuz gerçekleştirdiğimiz için çok mutluyuz” dedi.

Haberin Devamı

EN ÇOK SATILAN ÜRÜNLER

Paket bebek bezi - 36 bin 700

Kitap - 25 bin 700

Deterjan ve temizlik malzemesi - 23 bin 400

Manuel tıraş ürünü - 16 bin

Cep telefonu - 14 bin

Diş fırçası - 10 bin 200

Hırdavat - 7 bin

Termal çorap - 3 bin

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!