Güncelleme Tarihi:
Domino’s Pizza’nın mobil uygulaması ve web sitesi üzerinden kullanılabilen bu yeni özellik ile pizzaseverler şimdi acıktıkları anda, örneğin oyun oynarken, arkadaşlarla vakit geçirirken, iş yerindeyken ya da acele içindeyken uzun uzun sipariş detaylarıyla vakit kaybetmeden, saniyeler içerisinde siparişlerini tamamlayabilirler.
“DİJİTAL SATIŞLARI İKİ KATINA ÇIKARACAĞIZ”
Dijital yatırımların son derece pozitif geri dönüş sağladığını belirten Domino’s Pizza Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, “Bizler aslen bir pizza markası olmakla birlikte, yapımız gereği teknolojiyi tıpkı bir BT şirketi gibi kullanıyoruz. Dijital kanallarımız müşterilerimizden öyle yoğun ilgi görüyor ki, kimi restoranlarımızın internet üzerinden satışları tüm satışlarının yüzde 50’sini geçmiş durumda. Dominos.com.tr ayda 2 milyon kez ziyaret ediliyor. Bu oranları geliştirmek için durmadan yeni teknolojiler geliştiriyoruz. Tek Tık teknolojisi de hayatı kolaylaştıran yeni bir araç. Bu özelliği kullanıma almamızın ardından, 2016 sonunda dijital satışlarımızın iki katına çıkmasını hedefliyoruz. Bir bakıma hız sınırını aşıyor ve pizzaseverleri bambaşka bir memnuniyet boyutuna taşıyoruz” dedi.
Domino’s Pizza'nın yaptığı inovasyon yatırımlarının tutarı 10 milyon TL dolayında.