Oluşturulma Tarihi: Mart 01, 2009 00:00
DISCOVERY Networks (EMEA) bünyesinde bulunan Gelişen Pazarlar Reklam Satışları Direktörü Amanda Turnbull, "Türkiye’de reklam satışları pazarı çok dinamik ve Discovery’nin gelişen pazarlar bünyesindeki diğer pazarlardan çok daha gelişmiş bir model takip ediyor" dedi.
Turnbull, Discovery’nin Türkiye’de yaklaşık on senedir yayınlarını sürdürdüğünü belirterek, "2007 senesinden bu yana Doğan TV ile başarılı bir ortaklık yürütüyor. Türkiye’de uzun süreli bir ticari büyümeye dair büyük bir potansiyel olduğuna inanıyoruz" diye konuştu.
Reklam satışına başladı
Dünyanın gerçek hayattan alıntıların işlendiği bir numaralı medya şirketinin parçası olan Discovery Channel, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Yayın Ağı (Discovery Networks EMEA) ile Doğan TV Holding, bugünden itibaren Discovery Science ve Discovery World için reklam satışlarını başlattı. Böylece, hem küçük hem de büyük reklamverenlerin Discovery’nin tüm portföyü üzerinden daha çok kaliteli reklam çözümleri ile farklı izleyici kitlesine ulaşmalarının sağlanacağı belirtildi.
Doğan Yayın Holding’in (DYH) kuruluşlarından Doğan TV Holding Sponsorluk ve Tematik Kanallar Satış Grup Başkanı Bihter Alptekin, "Discovery’nin özgün yere sahip kanalları olan Discovery Science ve Discovery World’de başlayan reklam satışlarından dolayı sevinçliyiz. D-Smart, izleyicilerimiz için yeni farklı ve özgün içerikler yaratırken, müşterilerimiz için reklamları en iyi şekilde kullanabilmek için de uluslararası yayın yapan kuruluşlara bu anlamda izin veren bir platformdur" dedi.
D-Smart’ta 5 Discovery kanalı
D-Smart şu anda Türkiye’de beş Discovery markasını temsil ediyor. Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery Science ve Discovery World. Discovery Science, araştırmayı seven, maceraperest, meraklı olan daha genç bir izleyici kesimine hitap ederken, Discovery World ise olgun, birinci sınıf, iyi eğitimli ve çoğunluğunu daha çok erkeklerin oluşturduğu bir kesimi hedefliyor.