Güncelleme Tarihi:
Yaklaşık 250 restoranında 7 bine yakın çalışanıyla faaliyetlerini sürdüren McDonald’s Türkiye, müşteri deneyimine farklı bir boyut katacak olan son teknoloji dijital sipariş ekranlarını ve masaya servis hizmetini ilk kez Sabiha Gökçen Havalimanı restoranlarında hizmete açtı.
McDonald’s Türkiye CEO’su Mwaffak Kanjee, kısa zamanda Türkiye çapına yayılacak olan en yeni teknolojiye sahip dijital sipariş ekranlarını hayata geçirmekten mutluluk duyduklarını belirterek, “Ayrıca Türkiye’de bir ilk olarak, kiosktan sipariş verenler için masaya servis hizmetini de başlatıyoruz. Temel hedefimiz sipariş süreçlerini daha da hızlandırarak misafirlerimizin memnuniyetini artırmak ve daha keyifli bir McDonald’s deneyimi yaşamalarını sağlamak” dedi.