Güncelleme Tarihi:
Sıra beklemeden siparişe imkân veren uygulama sayesinde, Türkiye’de bir ilk olarak masaya servis hizmetinin de mümkün olduğu belirtildi. “Yolcularımıza en iyi, en hızlı ve en modern hizmeti sunmak için çalışıyoruz” diyen Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı Genel Müdürü Berk Albayrak, “Bu kapsamda McDonald’s, Türkiye’de ilk defa havalimanımızdaki restoranlarında son teknoloji dijital sipariş ekranlarını hizmete sunarak sıra beklemeden sipariş verme imkânı sunmaya başladı. Teknoloji ve inovasyon alanındaki gelişmeleri merceğimize alarak dijitalleşmeye odaklanıyoruz. Konforlu, pratik ve keyifli bir seyahat deneyimi için entegre teknolojilerle en son yenilikleri sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
McDonald’s Türkiye CEO’su Mwaffak Kanjee ise kısa zamanda Türkiye çapına yayılacak olan en yeni teknolojiye sahip dijital sipariş ekranlarını hayata geçirmekten mutluluk duyduklarını belirterek, “Temel hedefimiz sipariş süreçlerini daha da hızlandırarak misafirlerimizin memnuniyetini artırmak ve daha keyifli bir McDonald’s deneyimi yaşamalarını sağlamak” ifadelerini kullandı.