Güncelleme Tarihi:
ICT Summit Eurasia Bilişim Zirvesi 2011 bünyesinde düzenlenecek “Sınırları Kaldıran Sosyal Medya Konferansı’nda” Bumads, sosyal medyada var olmak isteyen markalar ve ürünleri için yeni bir iş modelinin kapılarını aralayacak.
Dünyanın dört bir yanından profesyonellerin katılımıyla 3-5 Ekim 2011’de Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan ICT Summit Eurasia Bilişim Zirvesi 2011’de Hürriyet İnternet Grubu Başkan Yardımcısı Erhan Acar, ardında önemli bir fikri mülkiyet birikimi ve teknolojik alt yapı yatırımları barındıran Bumads’i teknoloji gurularına anlatacak. Erhan Acar’ın 4 Ekim’de katılacağı panel oturumu, Türkiye’nin sosyal medyada reklam platformu olarak bugüne kadar geliştirilen en iddialı yeni iş modeline tanıklık edecek. Bumads’in markalar ve markaların iletişim ortağı ajanslar ile buluşması ise Kasım ayında gerçekleşecek.
MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİNE YÖN VERECEK YENİ İŞ MODELİ
Küresel dijital gelişmeleri hep bir adım önde izleyen Hürriyet İnternet Grubu’nun 2007 yılında hayata geçirdiği web yayıncılık ağı Bumerang, markalarla nitelikli blog ve niş web sitesi sahiplerini Bumads aracılığı ile buluşturmaya hazırlanıyor. 11 bin blog ve web sitesinin üye olduğu Bumerang’da 40’ı aşkın kategoride içerik üretiliyor. Bumads, markaların ürünleri için uygun olan Bumerang üyesi web sitelerini seçmelerini, belirledikleri içeriği yayınlamalarını ve ürünün hedef kitlesine kolayca ulaşmasını sağlayacak. Ürün tanıtımlarının yanı sıra Bumads, sosyal sorumluluk projeleri, kurumsal mesajlar, marka ve kriz iletişimi gibi konularda da markaların hedefledikleri kitleye uygun web siteleri aracılığı ile ulaşmalarına rehberlik edecek.
Teknolojik gelişmelerin ivmelendirdiği yeni sosyal ilişki biçimlerinin etkisiyle, bireyler kadar markalar da sosyal medya platformlarının içinde kendilerini konumlandırma telaşı içindeler. Dijital reklam sektörünün akıllı ve güvenilir yeni platformu Bumads, sosyal medyanın merkezinde viral bir iletişim modeli başlatarak markaların endişelerine son verecek. Pratik ölçümleme özelliği ile de etkin bir raporlama sistemi ortaya koyacak Bumads, teknolojik alt yapısı sayesinde markalar ile nitelikli tüketici arasında bir köprü oluştururken, markaların sosyal medya reklam stratejilerine de yeni bir yön vermelerini sağlayacak
MARKA ELÇİLERİ BUMADS İLE ÇEŞİTLENİYOR
Bumads, dijital platformda etkin olmak isteyen markalar ile blog ve web sitesi sahiplerini buluşturacak bir sistem. Bumads’in en büyük farkı, reklamların içerik tabanlı, “advertorial” tarzında olması. Marka/ajans tarafından hazırlanan reklam içerikleri metin, resim, video ve linklerden oluşabiliyor ve duyuru, ürün tanıtımı, kampanya haberi gibi formatlarda kurgulanabiliyor. Reklam vermek isteyen markalar, yayınlanması istedikleri içeriği uygun gördüğü sitelere Bumads aracılığıyla teklif olarak götürüyor. Web sitesi sahipleri de markalar ve Bumads moderatörleri onayladıktan sonra içeriği yayına alıyor.