Güncelleme Tarihi:
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, pazarlama dünyasında yeni nesil yaklaşımların öneminin arttığını belirterek, “Vodafone olarak, sosyal medyada ve diğer dijital mecralarda yaratıcı ve yenilikçi kampanyalarla var olmayı önemsiyoruz. Bu anlayışla hayata geçirdiğimiz projelerimizin pazarlama dünyasının önemli ödül programlarından Brandverse Awars’ta ödüle layık görülmesinden mutluluk duyduk. Ödül alan projelerimizin hayata geçmesini yenilikçi bakış açısıyla mümkün kılan, emek veren tüm ekip arkadaşlarıma ve ajanslarımıza gönülden teşekkür ediyorum. Vodafone olarak, pazarlamada öncü uygulamalara imza atmaya devam edeceğiz” dedi.
Vodafone, ‘Kararan Hikâyeler’ kampanyasıyla ‘Farklı Fikirler’ ve ‘Küçük Bütçeli Büyük İşler’ kategorilerinde ve ‘YouTube Perisi’ kampanyasında ‘Yaratıcı Ortam Kullanımı’ kategorisinde 3 altın ödülün sahibi oldu. ‘Türkiye’nin yüzde 100 yenilenebilir enerji kullanan ilk ve tek operatörü: Vodafone’ kampanyası ise ‘İklim Değişikliği ile Mücadele’ kategorisinde gümüş ödül aldı.