Oluşturulma Tarihi: Ekim 18, 2010 00:00
EN yaratıcı dijital pazarlama fikirlerini ödüllendirmek üzere düzenlenen Digital Age Awards, 13 Ekim akşamı İstanbul Four Seasons Bosphorus Hotel’de gerçekleşen ödül töreninde sahiplerini buldu. Sponsorluğunu Turkcell ve Hürriyet.com.tr’nin (Medyanet) üstlendiği yarışmada büyük ödül “Gençken Yapılacak 100 Şey” kampanyasıyla Markom Leo Burnett’in oldu. Yılın dijital girişimi seçilen markofoni, yılın dijital reklamvereni seçilen Turkcell ve yılın dijital ajansı seçilen C-Sectiona gecede ödülleri verildi. Cenk-Erdem ikilisi sunuculuğunu yaptığı törende, sektör temsilcilerinin yanısıra Hürriyet.com.tr Yayın Yönetmeni Fatih Çekirge ve sanatçı Gülben Ergen de kazanan yarışmacılara ödüllerini veren katılımcılar arasındaydı. ‘Dijital iş ve kültür dergisi’ Digital Age tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Digital Age Awards’a 296 proje başvurmuş ve önjüri oylamasının ardından bu projelerden 110’u kısa listeye kalmıştı. Ana jüri toplantısında kısa listeye kalan projeler değerlendirildi ve 18 farklı kategorideki birinciler ve başarı belgesine layık görülenler belirlendi.